Het grote voetbaltopic #17

Status
Not open for further replies.
Suarez had rood voor die Panenka moeten krijgen :D

Didulica verwacht geen panenka daarom zo`n vreemde reactie...half handje.
Vervolgens gaat Suarez vol voor de losse bal om een vernedering van het op die manier missen te voorkomen. En Didulica heeft hem klem net voordat Suarez denkt de bal te raken.

Suarez is dan net zo lomp als Schaars....
 
Suarez had het wel erg hoog in de bol hoor, met z'n panenka op zo'n belangrijk moment 8P

Denkt zeker dat ie een of andere verheven goddelijkheid is ofzo :D
 
Ik ben geen scheidsrechter, maar als Schaars rood krijgt voor een stevige overtreding, dan moet Suarez ook rood krijgen. Net wat ik zeg, Suarez loopt door in het keepersterrein en raakt de bal niet eens (die had Didulica al vast). Dat is onbesuist, ook al heeft Suarez er vast en zeker geen kwade bedoeling bij. Dat is ook niet het criterium. Ik kan ook iemand per ongeluk z`n benen onder z`n torso vandaan rijden. Dan krijg ik ook geen vrijspraak omdat ik het niet zo bedoeld had. Je moet nadenken voordat je zo inkomt. Consequent moet de scheids dan zijn en zowel Schaars als Suarez van het veld sturen.

En Hugo Borst is altijd tegen van Basten geweest, tijdens zn bondscoachschap al en ook sinds hij trainer van Ajax is. Gisteren was hij ook constant aan het zagen. Maargoed, als je niet voor Ajax bent ben je tegen Ajax.

Ik bedoel, zelfs van de Ajax achterban, is er dan niemand die zulke opmerkingen echt totaal belachelijk vind?:D Wie niet voor Ajax is, is tegen. Hugo Borst, de grote, kwaadaardige Ajax hater. Kom oppppp, zeg:D
 
vBasten: "Luis is moeilijk te beïnvloeden, maar dat maakt hem ook wel speciaal"

Die actie van Suarez heeft ze een nog grotere kans op de winst gekost.
 
Ik bedoel, zelfs van de Ajax achterban, is er dan niemand die zulke opmerkingen echt totaal belachelijk vind?:D Wie niet voor Ajax is, is tegen. Hugo Borst, de grote, kwaadaardige Ajax hater. Kom oppppp, zeg:D

Zonder Martijn is de balans weg.
 
Ik bedoel, zelfs van de Ajax achterban, is er dan niemand die zulke opmerkingen echt totaal belachelijk vind?:D Wie niet voor Ajax is, is tegen. Hugo Borst, de grote, kwaadaardige Ajax hater. Kom oppppp, zeg:D


Naja, dat ik heb wel bij Derksen. Die man loopt serieus ALTIJD te zagen over Van Basten en over Ajax, heb hem echt nog nooit wat goeds horen zeggen, zelfs na de Uefa cup wedstrijden wist hij weer altijd het negatieve eruit te pikken. Hugo Borst is gewoon een zeurpiet die, als het met Sparta ff niet gaat, op alles en iedereen loopt te zeiken.

Vond het gister wel mooi, hij probeerde Van Basten allemaal uitspraken te ontlokken en te irriteren, maar Marco reageerde overal gewoon heel rustig op. Kon Hugo niet echt hebben :D






Waar is Martijn eigenlijk?
 
Borst was het al toen vBasten trainer was van Oranje...om dan te zeggen dat Borst een Ajax hater is...

Martijn, Last Activity: 13-02-2009 15:48
Gebanned.
 
Last edited:
Ik ben geen scheidsrechter, maar als Schaars rood krijgt voor een stevige overtreding, dan moet Suarez ook rood krijgen. Net wat ik zeg, Suarez loopt door in het keepersterrein en raakt de bal niet eens (die had Didulica al vast). Dat is onbesuist, ook al heeft Suarez er vast en zeker geen kwade bedoeling bij. Dat is ook niet het criterium. Ik kan ook iemand per ongeluk z`n benen onder z`n torso vandaan rijden. Dan krijg ik ook geen vrijspraak omdat ik het niet zo bedoeld had. Je moet nadenken voordat je zo inkomt. Consequent moet de scheids dan zijn en zowel Schaars als Suarez van het veld sturen.



Ik bedoel, zelfs van de Ajax achterban, is er dan niemand die zulke opmerkingen echt totaal belachelijk vind?:D Wie niet voor Ajax is, is tegen. Hugo Borst, de grote, kwaadaardige Ajax hater. Kom oppppp, zeg:D

Ik kan me wel in Robert zijn mening vinden hoor. Ben je niet voor Ajax, dan ben je er wel tegen. Enige ploeg waar die de enige rivaal van Ajax is, en zal blijven, is Feyenoord. Als je dan als huidig landskampioen naar de ArenA komt, en denkt dat je met een paar gedrukte schalen ineens ook bij de grote jongens hoort, dan is dat sneu. Bij PSV heb ik altijd hetzelfde idee, alsof die jarenlang een soort van minderwaardigheidscomplex hebben opgebouwd. Die huldiging van AZ heb ik trouwens ook afgezet. Wat een sneue figuren zaten daartussen zeg. Heel de provinciaalse clan die je niet kon verstaan, en die al jaaaaaaaaaaaaaaaren naar AZ gaan :+. Afgelopen zondag liepen ze allemaal verkeerd, omdat die vaste gang naar de ArenA er nog zo inzat :+
 
Nieuwe uitshirt van Ajax trouwens

[ir]http://shirt.ajax.nl/upload/2/image/0ef165ddb7366bd481750c6c5cdc9e40.jpg[/ir]



Met onze grote vriend voorop :winner:
 
Bij PSV heb ik altijd hetzelfde idee, alsof die jarenlang een soort van minderwaardigheidscomplex hebben opgebouwd.

Ik denk dat dat simpelweg een feit is. En je dat als PSV supp. moet accepteren. Enerzijds komt dat voort uit jaloezie, anderzijds kan PSV helemaal geen Ajax zijn qua cultuur ed... 'dat warme gevoel' :D heb je dan niet meer imo.

De 'haat' tegen Ajax lijkt me wel logisch.
Want de arrogantie roept dat op. Want arrogant willen ze ook zijn.
PSV probeert het (denkt aan Affelay).....maar dat klopt gewoon niet.

Die 'haat' tegen Ajax komt dan denk ik door de periode `95.
Dan komt het imo meer door vGaal dan door Ajax zelf.

Alleen r0bert vertaald het 'iedereen is tegen' in een groot onrecht, falende scheidrechters en complotten. En wederom een arrogantie zo van; 'wij zijn geen kampioen geworden omdat iedereen tegen ons is'. Wat natuurlijk ook weer een soort van arrogantie is. 'wij zijn wel de beste, iedereen weet dat, daarom werkt iedereen ons tegen'

Dat minderwaardigheids gedoe herken ik ook wel bij mezelf als PSV supp.
 
"Waar zijn die sterren dan!? Daar doen we het toch voor! Stelletje pannenkoeken!"

Sterren zullen op de speelshirts wel zitten denk.

En over die penalty ja/nee. Er waren sowieso nog 2 situaties waar ie zomaar WEL gegeven had kunnen worden, dus om er dan 2 uit de 4 (of 5) te krijgen is erg 'lucky' ja... :/
 
En dan zeggen ze dat ik oogkleppen op heb :p
Tinne, ik heb niet over complotten gehad, dat plaats jij nu op dit forum.

En zo geweldig veel geluk hebben wij dit seizoen niet gehad met de scheidsrechters, als je dat niet toe kan geven snap je er echt niets van ongeacht voor welke club je bent.
 
Nou stelletje kampbeulen:D, ik ben niet tegen en niet voor Ajax. Moge de beste winnen, sim-pel.
 
Last edited:
Dan zou je nu balen dat Ajax niet had gewonnen, maar ipv dat loop je alleen maar te zeiken tegen Ajax
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top