Het grote voetbaltopic #17

Status
Not open for further replies.
Uhh.... Waarom moet Chelsea? Barcelona moet net zo graag winnen om door te gaan. Jammer dan dat het voor eigen publiek is, ze winnen liever met een counter dan dat ze door mooi voetbal verliezen denk ik.


Het zit er dik in dat Hiddink gewoon zijn ploeg hetzelfde laat voetballen als in Camp Nou. Voetballend wint niemand van Barca dus ik denk dat hij weer gaat loeren op die counter of zelfs op penalty's. Cech is echt een killer als het gaat om 1 op 1's.

Omdat ze moeten scoren om door te gaan, Barca speelt altijd met de intentie om te scoren dus die hebben daar geen problemen mee. Chelsea speelt afbraakvoetbal en hoopt op een fout. In de heenwedstrijd kon dat maar nu zal ook Chelsea moeten. En Barcelona pakt dan het voordeel
 
Ik denk dat Hiddink het tactisch goed heeft aangepakt, alleen dat deed de wedstrijd zeker geen goed.

Als Chelsea in de return mogelijk meer aanvallend gaan spelen, ontstaat er meer ruimte tussen de linies waardoor Barcelona het spel kunnen spelen dat ze graag spelen, en dus doelpunten gaan maken.

Maar misschien bedankt Hiddink wel iets anders leuks...
 
Last edited:
Omdat ze moeten scoren om door te gaan, Barca speelt altijd met de intentie om te scoren dus die hebben daar geen problemen mee. Chelsea speelt afbraakvoetbal en hoopt op een fout. In de heenwedstrijd kon dat maar nu zal ook Chelsea moeten. En Barcelona pakt dan het voordeel


Dude wat lul je nou. Barcelona moet toch ook scoren om door te gaan? Chelsea speelt helemaal geen afbraakvoetbal (zie Chelsea - Liverpool), maar dat is wel de manier om Barca te verslaan. Nogmaals, Chelsea moet helemaal niet. Hiddink snapt ook wel dat als ze Barcelona ruimte geven ze worden opgerold, dus ik gok dat ze gewoon hetzelfde spelen en gokken op de counter/penalty's.


Afijn, we gaan het zien volgende week.
 
Lees Erik zn reactie ook maar eens, Chelsea zal meer moeten doen dan afgelopen wedstrijd om Barca te verslaan, dus onstaan ruimtes waar Barca optimaal van profiteren.
 
Dude wat lul je nou. Barcelona moet toch ook scoren om door te gaan? Chelsea speelt helemaal geen afbraakvoetbal (zie Chelsea - Liverpool), maar dat is wel de manier om Barca te verslaan. Nogmaals, Chelsea moet helemaal niet. Hiddink snapt ook wel dat als ze Barcelona ruimte geven ze worden opgerold, dus ik gok dat ze gewoon hetzelfde spelen en gokken op de counter/penalty's.

Afijn, we gaan het zien volgende week.

Dat zou uiteraard ook nog kunnen. We gaan het zien wat Hiddink in petto heeft volgende week ;).

Vanavond eerst Manchester :W.
 
Lees jij die post eens goed anders :p Er staat toch 'als'. Ik denk ook dat Hiddink dezelfde speelstijl aan zal houden.
 
Jezus wat een pot

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=05UJku1jpZI&feature=channel_page"]YouTube - Real Madrid 2-6 FC Barcelona 02/05/2009 - 2th May - The Classic HQ Full Highlights[/ame]


Xavi ook gewoon 4 assists.
 
Ik kijk nu gewoon via eredivisielive.nl. 6 euro kost het, maar heb allemaal van dat gratis prepaid tegoed (oa van die 6300) dus kost me toch geen reet.
 
Hoppa, 1-0 Sparta tegen Ajax :W

Edit: Hahahahaha, geweldig ze lieten zo de stand van Sparta - Ajax zien in Philips stadion, zag ze lachen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top