Flex challenge is echt voor beginnelingen, denk dat ik dan doorgeschoven wordt naar de c-wedstrijden. Maar daar is het niveau al vrij hoog, tenminste, dat zijn vaak al jongens die al jaren en jaren trainen en flink gear gebruiken. Foto heb ik niet, maar ik zal is kijken van de week in de gym of er wat van te maken is Niets bijzonders hoor.
Haha zeker niet. Ik wil een fysiek bouwen met massa wat verhoudingsgewijs klopt. En kgs zeggen echt niet zoveel, trainingsjaren en spierkwaliteit, die zeggen wat en die komen gewoon echt pas na een lange tijd. Nog een lange weg te gaan dus.
Josh Hyaduck heeft een mooi fysiek, maar is denk ik al te groot en vooral te hard. Het fysiek van de link vind ik ook erg bruut, maar is heel groot, check zn rug, dat is denk ik niet reeel. http://www.simplyshredded.com/inter...o-de-bruyn-talks-with-simplyshredded-com.html Zeg maar een fitnessmodel met een kg of 8-10 meer. Maar we zien het wel, je aanhechtingen van je spieren moeten ook een beetje meezitten.
idd behoorlijk beestje. die aderen zijn echt scary! % of 5 aan vetjes denks?
sommige mensen vallen AAS gebruiken direct af omdat ze het nep vinden (ergens is dat natuurlijk ook waar) en denken dat je er direct breder van wordt. Maar die mensen vergeten dat naast het gebruiken van die spullen ook nog eens kei en kei hard getraind moet worden en ook nog eens flink gegeten moet worden.
wel respect als je voor jezelf die discipline op kan brengen
pff ik vind die rug echt wel te groot hoor, van voor gaat het nog wel..
maar toen ik de achterkant zag, pfoe.
Vanavond maar weer eens het krachthonk bezoeken, had ff 2 weekjes rust genomen ivm pijn in mn pols.. ooit al eerder gehad en toen ook al bij de fysio geweest, maar is nooit echt helemaal weg gegaan.
bij tijd en wijlen krijg ik er weer last van en dan kan ik echt leien van de pijn als je al een deur dicht duwt of iets vast pakt.. echt balen
maar goed nu weer voorbij dus knallen! bulken! vreten!
En mini ook goed op weg of niet! Moet er niet aan denken om zo te bulken en later weer enorm cutten .. Ik houd het mooi op een licht stijgende lijn, vind het wel best jo..
Die Jaco is wel HEEL bruut, rug is ook mega, maar dat vind ik wel iets te!
En mini ook goed op weg of niet! Moet er niet aan denken om zo te bulken en later weer enorm cutten .. Ik houd het mooi op een licht stijgende lijn, vind het wel best jo..
Haha jij kan het volhouden om op 8-10% te blijven ik helaas niet! Misschien dat ik het probeer als ik laag genoeg kom om vanaf daar weer te "lean bulken" zoals ze dat zo mooi zeggen
Front is ook erg goed hoor, die borst is erg dik en zn armen zijn ook vrij fors. Ik vind van Hyaduck de scherpte en de cuts erg bruut. En wat een volle schouders.
Ach ook goed, als ik dat kon volhouden dan was ik allang blij geweest! Voor jouw lengte is 88,5 best zwaar hoor, je zou bewijzevan zo t podium op kunnen als je je zwakke punten een beetje aanpakt
Ik ben dan wel weer gezegend met snelle gewichtstoename, hoop voor me cut nog de 100 aan te raken en dan terug te cutten naar 90-92kg en dan single digit bodyfat.