12-10: 76,2 kg. en 18%, taile 83.
24-11: 69,8 kg. en 14,3%, taile 76.
Alle broeken zakken van me reet af. Wel heerlijk, merk het ook aan me loopsnelheid .
Bij mijn oude sportschool hebben ze geloof ik dezelfde, ik pakte de stang ook altijd bij dat buitenste streepje gelijk aan mn wijsvinger.
Gewichten die jij aangeeft vind ik niet verkeerd voor iemand van 71 kg. Ben zelf wel wat zwaarder (+/-25kg), maar deed de deadlift en squat niet veel zwaarder, alleen dan wel alles 3x10. Voor zover ik mij kan herinneren deed ik deadlift 130 kg 1 a 2 keer, squat 95 kg 5 keer ofzo (opbouwend vanaf 80kg), en bankdrukken 6 keer 86 kg, ook opbouwend.
Heb nu al meer dan een jaar niet meer getrained, behalve al het werk wat ik in de tuin doe enzo , binnenkort schrijf ik mij bij een sportschool hier vlakbij in de buurt om weer lekker te trainen, mis het wel, maar zal eerst wel weer tegen vallen.
wow dat is ziek zeg, 7 kg in 6 weken! Je voedingsschema is me enigszins bekend, maar hoe vaak sport je? 5x per week hardlopen oid? En hoeveel km?
Dat van die broeken heb ik dus ook, al me riemen al 2x bijgeprikt, en een aantal van mijn 'favo' broeken kan ik niet eens meer aan. Die kan ik letterlijk aan- en uittrekken zonder de knopen los te maken Wordt wel een duur geintje trouwens strax...mijn overhemden en pakken zitten ook niet echt mooi meer.
Bij mij is sporten gewoon een dagelijkse routine, hoef er niet echt veel motivatie voor op te brengen.
Is het atm ook, kom ook weer van 30+ % af, daarvoor ook van 35 naar 15 gegaan, maar weer laten schieten na een zuipvakantie en daarna de draad niet weer opgepakt.. Dan gaat het bij mij heel hard en op een of andere manier zie ik het zelf dan niet gebeuren (dat keiharde besef dat ik er echt iets aan moet doen), pas als het veel te laat is..