Fitness / Bodybuilding Facts! #16

Status
Not open for further replies.
Morgen 105 kg dl (1x5) , 85 kg (3x5) squat en 55 kg BP (3x5).

BP: 1e en 2e setje gehaald, 3e setje helaas 4 reps ipv 5. Maandag lukt het sowieso.

Squat: gehaald

DL: niet gehaald, kracht was er niet. Opwarmen ging prima, maar met de werkset kreeg ik 105kg niet eens omhoog. Toen 90 kg nog even geprobeerd, maar dat zat er niet meer dan 2 reps in 8P

Bad deadlift day, vorige week vrijdag namelijk wel 1x5x100 kg gehaald.

Zit nu ook in week 5, dus fails beginnen te komen. BP 1 week gefaild op de vrijdag maar toen op de maandag gewoon weer gehaald. Hopelijk aanstaande maandag 3x5x55 kg, dan zit ik weer op schema met BP dacht ik.

Squat en deadlift gaan volgende week vrijdag heel erg zwaar worden. (maandag even aanzien, want weet niet of a.s. vrijdag de 110 kg erin zit)
 
Ik zweet niet winters, in mn garage is het dan ongeveer 10-15c, ideale temperatuur. Soms gewoon beginnen met vest en eindigen in blote bast haha. Zomers wel zweten maar daarna even douchen en klaar.




Hier nog wat foto's die ik heb gemaakt om te vergelijken over een antal maanden.

[ir]http://i44.tinypic.com/2d8i3yo.jpg[/ir]

[ir]http://i42.tinypic.com/9t0sxs.jpg[/ir]

[ir]http://i40.tinypic.com/1zi1qd.jpg[/ir]

[ir]http://i42.tinypic.com/mabcjk.jpg[/ir]

[ir]http://i39.tinypic.com/nfmc74.jpg[/ir]

Benen train ik niet, maar zijn ook nog niet uit verhouding vind ik.


74kg bij 1,78

Ben in 3maand nu 3 kilo aangekomen en geen vet volgens mij. Hopen dat het zo wat door gaat met een kilo per maand.
 
Niet zo zeuren kenzie, of moet ik je string foto weer posten? :D

Ik heb een squatrek, verstelbaar los bankje, ez stang, olympische stang, 2 dumbell stangen van 50mm en 220 kilo gewicht ongeveer. Je kan echt alles trainen, er zijn zat oefeningen. Enige wat ik nog wel mis is een diprek. Maar dat is wel gemakkelijk zelf te maken of te kopen, is niet zo duur.
 
Niet zo zeuren kenzie, of moet ik je string foto weer posten? :D

Ik heb een squatrek, verstelbaar los bankje, ez stang, olympische stang, 2 dumbell stangen van 50mm en 220 kilo gewicht ongeveer. Je kan echt alles trainen, er zijn zat oefeningen. Enige wat ik nog wel mis is een diprek. Maar dat is wel gemakkelijk zelf te maken of te kopen, is niet zo duur.

dat is meer als ik verwacht had haha,. leuke home gym haha;) flink harde muziek op en knalle maar
 
Ja het is ideaal hoor. Geen gewacht, geen gezeur, eigen muziek, trainen wanneer je wil.

Kost wel wat, maar na 2 jaar heb je dat eruit. Als je benzine enzo ook mee rekent.
 
ik heb eigelijk nog nooit zo getraint,. maar ik denk dat ik dan niet echt de motivatie zou hebben om thuis zo hard te trainen als ik nu doe,. om tot fail herhalingen te gaan is thuis moeielijker als op de gym;)

maar ieder zijn ding(Y)
 
nice haha,.

Hoppa me FLEX is net binnen gekomen! staat weer genoeg bruikbaare info in!
dus ik ben de komende uren even niet aanspreekbaar haha
 
@loek: Ben je dan ook 2 uur int krachthonk te vinden of ben je dat kwijt met er heen gaan, omkleden enz enz?
Nee niet 2 uur lang knallen, meestal uurtje tot 1,5 uur ook echt bezig, dat is dan natuurlijk wel met tussenpauze's tussen de oefeningen door:)

EDIT:
Net voor het eerst de 66kg gehaald op de weegschaal8P
Wel met 'volle' maag maar dat doe ik altijd dus valt opzich wel te vergelijken.
En ja ik weet dat 66kg weinig is voor 1,82:x

Motivatie is er in ieder geval om van de zomer tegen de 70kg aan te zitten:)
 
Mijn gewicht schommelde de laatste 3/4 jaar al rond de 63-65 dus 70 lijkt al best ver:+
Ben inderdaad wel een stuk beter (meer) gaan eten.
 
meeste mensen die niet aankomen is omdat ze te weinig eten;)
zelf ook een tijdje op het zelfde gewicht blijven hange,. voeding nog eens nagekeken en aangepast,. en hossa gelijk op 2 weken tijd kilotje erbij!:D
 
thuis trainen is :W


ga volgend jaar dakkapel plaatsen, dan heb ik meer ruimte voor apparaten op zolder :W

ik heb de meeste spullen ook thuis. Ondanks dat vind ik toch echt dat je snel vaak de dezelfde oefeningen doet omdat je toch veel beperkte bent dan in de sportschool waar ze echt alles hebben. Zoals hier in de sportschool lopen de losse dumbels tot 56kg. Variatie is zo belangrijk om je spieren weer te prikkelen.
 
Thuis trainen zuigt man. Afwisseling is de sleutel tot groei en een trainingspartner is een must. Je kunt ervoor kiezen om bijv kleine spiergroepen thuis te doen, zoals biceps of triceps. Maar benen, rug, borst, daar heb je echt verschillende apparatuur voor nodig. Of dacht je dat je van een paar flyes en wat bankdrukken een goede chest krijgt?
 
Thuis trainen zuigt man. Afwisseling is de sleutel tot groei en een trainingspartner is een must. Je kunt ervoor kiezen om bijv kleine spiergroepen thuis te doen, zoals biceps of triceps. Maar benen, rug, borst, daar heb je echt verschillende apparatuur voor nodig. Of dacht je dat je van een paar flyes en wat bankdrukken een goede chest krijgt?



train meestal met me broertje of een vriend...

ik ben meer bezig met gewicht verliezen, daardoor heb ik meer aan me cardio... en ben ik niet echt zo bezig met spiergroepen ed (die zie je atm toch niet :P)

en verder zijn er dus mensen, die nooit een stap in de gym hebben gedaan, en toch nog goed getraind lichaam hebben... of ga je me nu zeggen, dat dat enkel in een gym te bereiken is??


maar hoe dan ook, thuis werkt voor mij dus prima... als ik naar de gym moet rijden, heb ik er al vaak geen zin meer in...


nu gaat het gewoon spontaan, soms heb ik niks te doen... en dan ga ik gewoon even knallen....


mjah iedereen is natuurlijk verschillend... heb een kennis, die personal trainer is.... en die is ook eens hier komen kijken, of ik alles goed uitvoert enzo... en hij was van mening dat ik genoeg had staan om in conditie te komen, later zien we wel weer ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top