This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zomervakantie.. waar gaat u heen?

Ik vlieg om half 8 naar portugal toe8)
Ik word om half 5 opgehaald, maar ik kan echt niet slapen nu.

Dus ik ben 2 weken weg, Tot laters allemaal

Ik ga op 22 Juli naar de Dordogne (Frankrijk) lekker 2 weekjes chillen/zuipen/smoken @ camping Saint Avit Loisirs
Nog meer mensen?

Waar in istrie dan? Ik ben in ieder geval vanaf 9 juli in Porec..

Originally posted by Black-X
Waar in istrie dan? Ik ben in ieder geval vanaf 9 juli in Porec..

daar kan ik ook heen 25 juli...maar dan zou ik met paps en mams mee moeten......dus neeeehhh geen interesse

Originally posted by BetaDriver-04
daar kan ik ook heen 25 juli...maar dan zou ik met paps en mams mee moeten......dus neeeehhh geen interesse

Ik ga ook met paps en mams meej De reis dan... Hun slapen ergens in hotel en ik met vrienden op camping daarzow dus goedkope reis dan op zich...

SALOU!!! Morgen vertrek ik lekker onder de palmbomen op het strand liggen en veeeeeeeeel uitgaan elke dag!

Morgen vertrekken we naar Ayia Napa, Cyprus.

JohnB, ik en nog een vriend van ons.
eindelijk een welverdiende vakantie.

8)

Mijn vrienden gaan naar LLoret, en ik zou niet mee kunnen ivm mijn start in het leger. Dat is dus door bezuinigingen verzet, en achteraf kon ik dus wel mee. Balen ja...

Maarja, ik ga met een andere kameraad naar Maastricht een paar dagen. In een vrouwenhuis (z'n zus heeft er een kamer), dus kan wel leuk worden

Begin augustus ook nog met 2 vriendin aan de de franse zuidkust --> Vias plage

Nog mensen die daar in de buurt naar toe gaan ?

Zou vandaag met vriendinnen een week naar Zeeland gaan, naar zo'n ralle jongerencamping, wel leuk btw Maar ja kan er nie heen, voet int gips. Maaaar kga de 14e met mn bf naar Centerparcs, kan dan nog niet veel :'( maar ja..