This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #9

Vraagje aan de mensen die onlangs een hypotheek hebben afgesloten: Welk rentepecentage, hypotheekvorm en tegen welke voorwaarden?

Vraagje aan de mensen die onlangs een hypotheek hebben afgesloten: Welk rentepecentage, hypotheekvorm en tegen welke voorwaarden?

4.0%, spaarhypotheek, 10 jaar vast, deel aflossingsvrij, met NHG enzo. Bij de ING, morgen weet ik meer, dan komt de adviseur weer langs en gaan we het aftikken.

Oke, dat is wel een leuke buurt om te wonen Relatief rustig nog volgens mij.. Mja, beter dan San Nicolas / Savaneta oid:# In Noord voel je je wel wat veiliger

Oke, dat is wel een leuke buurt om te wonen Relatief rustig nog volgens mij.. Mja, beter dan San Nicolas / Savaneta oid:# In Noord voel je je wel wat veiliger
Had ik ook al begrepen ja
ga nu ook niet werken @ Flying Fishbone maar in het zusje er van..
Screaming Eagle

Had al tijden nog goedkope Ikea lijsten liggen, maar had nooit wat tofs om in te doen, dus gisteren 2 posters gemaakt en vandaag even cheapo(-bouwtekening) laten printen.

En de wand boven m'n bank begint ook lekker te vol te raken:

Beetje kutfoto's. :X

Ook bij de ING? En wanneer heb je die offerte laten maken? Ik ga trouwens 60% aflossen, hij stelde 50/50 voor maar ik wil iets meer sparen...

Ja, echt exact hetzelfde. Offerte was denk ik in januari of zo. Ik heb ook maar een klein deel aflossingsvrij.

Vanmiddag bij een ander huis kijken.

Ligging is beter tov nu.
Ligt tegen het bos aan.

Ben benieuwd.
Volgens adviseur moet t allemaal haalbaar zijn.

Ja, echt exact hetzelfde. Offerte was denk ik in januari of zo. Ik heb ook maar een klein deel aflossingsvrij.

Goede deal dan...

Collega van me heeft begin dit jaar een hypotheek afgesloten met 5,0% rente. Geen idee wat zijn voorwaarden zijn overigens.