Tevens ben ik geslaagd voor een badkamer, toilet en keuken.
Hebben bij Brugman alles gekocht. was natuurlijk veel te duur aan het begin, maar hebben er nu een erg mooie prijs voor betaald.
Heb je ook bij andere zaken gekeken, en offertes vergeleken? brugman=mandemakers= GENAAID. Ik ben er destijds ook geweest, kreeg ik ook een zgn. superprijs. Uiteindelijk niks getekend, en alleen de tegels en sanitair e.d. daar gekocht tegen de korting die we kregen als we alles daar hadden gekocht, we wilden perse een slimline meubel van Ben, en dat is alleen bij mandemakers ketens verkrijgbaar.
Ben bij meerdere zaken geweest en we hebben echt geen verkeerde deal gemaakt ofzo. Hebben gewoon nette meubelen en heb alles vergeleken. Maar voor deze prijs kon ik het echt niet ergens anders halen.
Ben bij super keukens geweest, die was niet veel goedkoper, terwijl die met netto prijzen werkt, ben bij keuken kampioen geweest. die was ook niet echt goedkoper.
Die man ging ons nog vertellen wat er bij de mandemakers groep hoorde, aangezien ik vroeg waar de naam BEN vandaan kwam.
Keukenkampioen is ook Mandemakers
ghehe, mss ken je m wel. David heet ie. Heeft een Mk1 en een beste tribal op zn arm.