Laat je kamer of huis zien #9

David v Brussel :) ken ik idd rijd met een witte benz sprinter en rijd met die rode mk1 cabrio. Is een goeie bekende van me idd ;) Die grote loods iets verderop in de straat waar ik woon staat het bedrijf v brussel schilders etc

Wist zn achternaam geeneens :D. Maar die idd. Aardige kerel. ONVERSTAANBAAR :P

Puhhh hele dag in de strontregen bezig geweest om de palen in de grond te zetten voor de carport.

Hoe het er nu bij staat:
DSC00283.jpg

Had die andere 3 er ook nog ingezet hebben, maar me vader en ik waren zeiknat en geen zin meer eig. En er moeten naast die 3 nog 2 palen bij gemaakt worden.

Als het wat verder gevorderd is komen er nog wel meer pics :)

Klein voorbeeldje hoe het moet worden:
carport_547x499-1.jpg

Last edited:
Haha het is inderdaad net opgeruimd, alhoewel het er wel vaak zo uit ziet..

De keuken enzo heb ik allemaal voor mezelf, als je op de laatste foto kijkt waar je de deur hebt met de klok eraan daarachter zit mn plee plus keuken, beetje wazig dat er een douche cabine in de keuken staat, maar vind het wel prima zo :)

Op de foto van de plee staat de deur open, daar links van is de keuken / douche.

En DJ neuken gaat meer dan prima hoor, de bank kraakt harder dan mn bed, en anders heb ik altijd de keuken nog :+

Haha het is inderdaad net opgeruimd, alhoewel het er wel vaak zo uit ziet..

De keuken enzo heb ik allemaal voor mezelf, als je op de laatste foto kijkt waar je de deur hebt met de klok eraan daarachter zit mn plee plus keuken, beetje wazig dat er een douche cabine in de keuken staat, maar vind het wel prima zo :)

Op de foto van de plee staat de deur open, daar links van is de keuken / douche.

En DJ neuken gaat meer dan prima hoor, de bank kraakt harder dan mn bed, en anders heb ik altijd de keuken nog :+

:+

Back