This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #9

Ik heb het al in meerdere huizen gezien, vooral op plekken bij de gootsteen. De vloer gaat werken/stuk
Dit zal vast niet binnen 2-3 jaar gebeuren, maar het is toch klote als je dan je vloer er al uit moet trekken.

Mijn oude huis lag Quickstep in. Idd na 7 jaar ging het een beetje bol staan en werken bij de keuken. Zou er toch weer voor kiezen. Laminaat kost geen bil, en tegels zijn zoooooo 1992

Nou ik vind tegels wel mooi hoor, alleen je moet een mooie overloop van vloer naar tegels kunnen creeeren.
Eigenlijk is laminaat ook gewoon kut! echte houten vloer is toch veel toffer.
Zou ik zoiezo doen in een eigen huis.

Als je nou in die loze hoek, zo'n lemans kast had genomen, had je gelijk je pannen binnen bereik met koken. Schiet trouwens ook niet op rugmaat bijna 5m zkr?

iemand voobeelden van keuken tegels/rest van woonkamer laminaat...

hier zijn we ook bezig, maar mij lijkt dat alleen mooi als je de keuken vloer verhoogd... en dat willen ze hier niet...

krijg je die overgang van tegels/laminaat wel mooi?

Netjes G! ik kom wel eens kijken als het af is.. Jij moet ook nog steeds een keer een biertje komen pakken @ de Rozenlaan he!

Doe je goed Ro, achter het gasfornuis is ze blij, en als jij aan die kant staat vind ze t maar nix :W

Maar het wordt mooi man. Dat blad is geil!

Netjes hoor, maar ik vind die hoek vakken niet zo mooi. Moet je iig niet teveel meuk in zetten, dan wordt het gelijk zo vol.

Daar komt idd weinig in, maar die afgeschuinde hoeken zijn stukken mooier dan ineens pats boem keukenkastje .

Meer dan een plantje en/of kleine decoratie komt er niet in

Misschien een gekke vraag, maar denk dat het hier de meeste past.

wie betaalt/betaalde er kostgeld thuis? En hoeveel?

ik in princiepe ook, maar in mijn ogen niet netjes/eerlijk als je een goed salaris hebt...

als je nog op school ed zit, dan is het weer anders..