Ouders zijn hier de tuin aan het omgooien, lekker sjouwen straks met die 60x40 grindtegels die er nu nog liggen, fijn. :+
Nadeel is dat ze weer in de voortuin komen te liggen hier...
alles zelf gedaan?
nice, mij is gevraagd om te helpen bij plaatsen van keuken... alleen moeten er leidingen en electra draden verlegd worden... vraag me af of dat een beetje te doen is.
nog een vraagje trouwens, wie moet ik hebben om een vensterbank omhoog te trekken?
is om een raam gelijk te trekken, er is nu een luikje+ groot raam.. maar deze staan niet op dezelfde hoogte... bedoeling is om er 1 gehele raam van te maken, op gelijke hoogt.
raam kozijn+(bakstenen)venster moet dus omhoog.
erg moeilijk uit te leggen, en weet niet bij wie ik hiervoor moet zijn.
nog een vraagje trouwens, wie moet ik hebben om een vensterbank omhoog te trekken?
is om een raam gelijk te trekken, er is nu een luikje+ groot raam.. maar deze staan niet op dezelfde hoogte... bedoeling is om er 1 gehele raam van te maken, op gelijke hoogt.
raam kozijn+(bakstenen)venster moet dus omhoog.
erg moeilijk uit te leggen, en weet niet bij wie ik hiervoor moet zijn.
Ik mis een groot Aquarium met wat goudwinders ofzo
Straten is niet heel moeilijk.... Alleen zo straten dat het +/- 10 jaar goed ligt, DAT is wel moeilijk
Veel bonen eten denks
Er zijn wel van die bubbelmatjes te koop die je ook in een ligbad kan gebruiken?
Of anders een paar van die vijferdingen voor in de winter
Ik mis uitzicht.
Hier moet je het mee doen in de stad? Pff, ben ik even blij met mn voortuin van 8 meter diep, en mn achtertuin van 9x12. 8)
leuk terras Tinne, kan je lekker in naturisten
Gisteren bij het bouwbedrijf geweest voor het extra werk en eventuele keuken. Vragen die gekken ruim 7000 euro voor een keuken van 4.5 bij 3 ongeveer. En dan is het wel een leuke keuken daar niet van. Maar voor dat geld kan ik bij een keukenbedrijf wel wat leukers vinden.
Owjah een 900 euro vragen voor een design-radiator:S.
Nou dat ga ik dus niet van hun nemen. Vind het beetje Belachelijke prijzen.