Ik kan met goed salaris en goede baan maximaal 160.000 hypotheek krijgen en daar heb je in mijn woonplaats precies NIKS voor (Zeewolde). Het begint hier zo'n beetje bij 180.000 KK.
Tja, ik kom oorspronkelijk uit Friesland (Sneek), maar woon sinds 2004 in Rotterdam en omgeving. De Hoekse waard bevalt me eigenlijk wel meer dan prima, is heel mooi wonen. Zou nooit meer in R'dam oid willen wonen. Ook ik twijfel er wel eens over. Maar ga voorlopig niet terug naar het noorden. Sneek vind ik een prima plaats, maar er is gewoon geen werkgelegenheid. Inmiddels heb ik ook al een behoorlijke vrienden en kennissenkring hier in de regio, dat soort dingen verplaatsen toch wel, en dat wil ik ook niet zomaar verlaten.+1 :'(
Hier koop je geen ene kut met een starters salaris man. Laatst zat ik eens te kijken op funda wat huizen kosten in het hoge noorden.... Sommige waren gewoon letterlijk 2x zo goedkoop.
Maarja, is dat de moeite om naar Friesland te verhuizen :? wtf heb ik daar nou. + Ik ga niet met een trekker land om ploegen vanaf 5 u s'morgens ofzo.
http://www.funda.nl/koop/zuidland/huis-83824878-mr-ps-gerbrandystraat-11/
Hier zit ik een beetje naar te loeren, niets speciaals maar wel bijna 2 ton.
Welkom in de randstad :X
Al gekeken naar die starterswoningenin de polderwijk? Paar vrienden van me hebben daar een huis gekocht voor 160.000 euro.
Volgens mij zijn er ook nog appartementen te koop daar..
Dat is hier om de hoek
Let wel: het is voor de rest een rustig straatje maar je zit wel naast een basisschool zowat dus je zit permanent in de pleuris herrie.
Let wel: het is voor de rest een rustig straatje maar je zit wel naast een basisschool zowat dus je zit permanent in de pleuris herrie.
Moet je in je eentje bijna 4 ruggen in de maand verdienen. Als starter ben je verplicht samen met iemand te wonen voor hypotheek.
Ik zou het misschien net alleen kunnen kopen als er geen k.k. bij zit, dus voor 189 incl. kopen maar dan zit ik wel dik aan mn max.
Aldus de Rabobank site
Mja de vraag is of je dat wilt, echter wordt je tegenwoordig bijna wel gedwongen lijkt 't...