Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Jura zit hier in Zoetermeer...

Ding zal wel goed knaken kosten, want ze laten 24/7 ALLE TL-lampen in het pand branden... en die kosten moeten ergens mee verdiend worden +ralf+

Koopsubsidie gaat voor mij al niet op dus, aangezien de koopsom meer dan 160k is.
Verder moet je de "korting" die je nu krijgt na 5 jaar toch gewoon weer terug dokken?
Of simpel gezegt, je wordt 5 jaar gematst met korting en gaat daarna meer premie dokken per maand?

Niet terug dokken.

Als je hypotheek nu 560 is, en je krijgt 60 koopsubsidie, betaal je gewoon 5jaar lang 500.

Na die vijf jaar kijken ze of je nog steeds in aanmerking komt, dan komt er weer 5jaar bij. Zo niet (bv door vriendinnetje die bij je woont oid.) Dan betaal je je normale hypotheek. 560.

Je moet dus uit gaan dat je 560 betalen kan, die 60 is dan een leuk extraatje.

vriend van mij ook eigenhuis, hypotheek van 520 de maand, maar hij krijgt dus wel 160 van belasting terug... uiteindelijk betaal hij voor een 1gezinswoning dus gewoon 360... hoe word dit berekent dan? want ze zijn gewoon met ze 2 (3 als je kleintje meerekend) en werken beiden gewoon full time.

Niet terug dokken.

Als je hypotheek nu 560 is, en je krijgt 60 koopsubsidie, betaal je gewoon 5jaar lang 500.

Na die vijf jaar kijken ze of je nog steeds in aanmerking komt, dan komt er weer 5jaar bij. Zo niet (bv door vriendinnetje die bij je woont oid.) Dan betaal je je normale hypotheek. 560.

Je moet dus uit gaan dat je 560 betalen kan, die 60 is dan een leuk extraatje.

Dit is koopsubsidie. Robert komt daar niet voor in aanmerking (omdat de huizen waar hij voor kijkt te duur zijn) maar voor een starterslening ;)

vriend van mij ook eigenhuis, hypotheek van 520 de maand, maar hij krijgt dus wel 160 van belasting terug... uiteindelijk betaal hij voor een 1gezinswoning dus gewoon 360... hoe word dit berekent dan? want ze zijn gewoon met ze 2 (3 als je kleintje meerekend) en werken beiden gewoon full time.

hypotheekrenteaftrek misschien? :)

Maykel +1

Net even garage opgemeten, wil er een vloeistof dichte vloer in hebben..

5.5 bij 5.5 meter. Had niet gedacht dat ie zo groot was. Maar even met broer alles eruit getieft, en kk veel ruimte :D

[ir]http://tweakers.net/ext/f/NuMTdprOwFSFaFevPrRqGVlo/full.png[/ir]

Toch leuk, rondkijken. Dit is best wel mijn smaak :D

Foto van Beter meubel toch? Komt me bekend voor:P

Heb er zelf al me meubels gekocht,Super winkel en hele goeie service.
Zal binnenkort is foto's maken van me huis,woon er nu sinds een maand of 4 samen met me vriendin.

Stoffen bank, zonder arm leuningen?
Dat is een no go voor mij.

Dit is mijn smaak, niet de rest van de kamer, maar echt alleen de bank.

NL_5_23_1@bruin-leren-bank.jpg

En dan zo zelf gemaakt salon tafeltje, die ik al voorbij heb zien komen.
Deze dus.

2hz35a1.jpg

Ziet er goed uit zo op t beeldscherm.
Best leuk om een beetje te dromen zo, maar eerst dat huis maar eens kopen he :P

Status
Not open for further replies.
Back