Jawel, ben dan halve maandlast kwijt maar die heb ik al betaald.
Dus kost me niets extra's, nu wel leuk huis gezien voor € 189.000 k.k. ( 6+ mnd te koop )
Eens praten met bank dude en dan 180k bieden ofzo
Mwah, als je goede doorgroeimogelijkheden op werk heb en je bent alleenstaand wordt je bijna wel gedwongen. Of je moet in een 60m2 grote flat in de achterbuurt willen zitten.
Ik heb al zwart op wit staan dat er 400 bij komt per 1 jan 2011. Dus kan nu best een jaartje krap zitten imo.
Die 4,5x je bruto maandloon is wel heel grof denk ik? Ik heb een leasebak die word meegeteld met het salaris (gunstig omdat je meer kan lenen, maar het is "geld" wat niet bestaat ofzo?), en weet ook niet precies wat een starterslening / koopsubsidie allemaal voor invloed heeft. Ga het morgen allemaal horen
En een beetje duurdere woning kost niet heel veel meer in de maand.
Als je weer duurder hebt krijg je ook weer koopsubsidie terug. Ik krijg 60euro per maand koopsubsidie, dat is wel lekker, zoiezo 5 jaar lang
Mijn huis is trouwens hoger getaxeerd dan dat ik het gekocht heb. Das ook wel lekker.
Heb het huis wel alleen gekocht, maar vrouwtje komt er ook bij in, als die ook bepaalde dingen btaald, dan scheeld dat ook weer lekker. Bv: eten en internet/tvkosten.
Scheeld je zo ong 300euro.
Je moet daar natuurlijk niet van uit gaan als je een huis koopt. Je moet het ook alleen kunnen doen.
Ik denk dat ik nogal ongelukkig zou worden in Friesland . Huizenprijzen zijn wel chill ja. Voor 150k een huis is hier vrij onmogelijk, en daar koop je nog iets leuks ervoor zelfs.
Hier koop je geen ene kut met een starters salaris man. Laatst zat ik eens te kijken op funda wat huizen kosten in het hoge noorden.... Sommige waren gewoon letterlijk 2x zo goedkoop.
Maarja, is dat de moeite om naar Friesland te verhuizen :? wtf heb ik daar nou. + Ik ga niet met een trekker land om ploegen vanaf 5 u s'morgens ofzo.