This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
darkroom, doh !

Nja, heb geen kijk op de schuur vanuit mn huis. En mn motor komt er wel in te staan. Niet dat die zo mooi is, maar toch

En vanavond afzuigkap gehangen

[Ir]http://i47.tinypic.com/246tk4k.jpg[/Ir]

Alleen nog een stukje rvs zien te scoren voor op de muur.

// lol, hij lijkt wel krom @ foto

Dat tv meubel heb ik ook. Heb ook de bijbehorende bovenkast met daaronder spotjes gemonteerd. Wel een stofmagnet, dat hoogglans wit. Niet zo erg als zwart, maar toch..

En pas 5 maanden tekort, ik denk dat je er 5k afkrijgt en that's it.
Tenzij die mensen er graag af willen natuurlijk

Ik zou gewoon ook lekker laag inzetten. Je merkt snel genoeg of er onderhandelruimte is.
Met de huidige huizenmarkt zijn mensen sneller tevreden met wat er geboden wordt. Daarbij komt nog dat de makelaar ook sneller dan vroeger zal zeggen dat de mensen op het bod moeten ingaan.

Ziet er wel goed uit Michel alleen zou ik zelf voor 1 gaan met 2 slaapkamers. Ik dacht zelf ook met 1 toe te kunnen maar zou er nu graag 2 hebben. Al is het alleen maar om wat rotzooi/dozen neer te zetten.

Zelf ben ik van plan in de zomer rond te kijken voor een koophuis. Woon nu sinds feb op mezelf in een bovenwoning en heb al een waslijst aan eisen die ik nu mis

vloertje in de keuken..

was alleen bij de voordeur niet zo mooi.. is 2e keus laminaattegel zeg maar.. en daar zijn de "voegen" niet goed gelamineerd.. maarrr dat lossen we wel op

Status
Not open for further replies.