This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
heb het even met een kennis overgehad. Hij gaat het voor mij veranderen. Volgens hem is het niet zo heel veel werk. Zat er nog over na te denken om het plafond te laten stucen.

Op zich zitten alle groep wel aardig op dezelfde plek. Alleen de groep van de koelkast zit aan de verkeerde kant. Moet eigenlijk tegen de overkant van de muur.

Hoe zit het als er de muur is gestuct en je wil daar eventueel wat aan veranderen. Kan je dan dat gedeelte wat je beschadigt overnieuw stucen of moet dan de hele muur? Sorry voor de vragen ben echt een Noob in dit soort dingen.

Alles wat is uitgefreest/gehakt kan opnieuw gestuct worden, de rest van de muur kan gewoon blijven als het is (bij een goeie stucadoor).

Maakt feitelijk geen hol uit want je keuken komt er als het goed is straks voor te staan...

Maar hou er wel rekening mee dat je exact het leidingschema en de specificatie aanhoudt, zoals aangeleverd door de keukenboer. Anders kunnen ze gewoon weigeren om de keuken te plaatsen.

Gvd, wordt net weer een huis voor me neus weggekaapt. Al de 2e keer dat ik een bezichtiging heb gepland en afgebeld wordt dat t verkocht is.

Gvd, wordt net weer een huis voor me neus weggekaapt. Al de 2e keer dat ik een bezichtiging heb gepland en afgebeld wordt dat t verkocht is.

Ben ook bezig, morgen voor de derde keer gaan kijken (eerste keer zelf gaan kijken, tweede keer toen m'n pa het eigenlijk wel wilde zien, nu met de aankoopmakelaar) en dan kan het spelletje beginnen

Mooi appartement is het wel, half jaar geleden gekocht door een bedrijf dat woningen koopt, helemaal leeg trekt en vervolgens alles nieuw erin zet. Nu is het met dat soort bedrijven meestal niet zoals je het eigenlijk wilt hebben, maar zoals zij het gedaan hebben staat me wel aan

En dat in deze tijd...

Vriend van me heeft al meer dan een jaar zn huis te koop staan en nog maar 3 (niet eens serieuze) kijkers gehad x|

Mn zus daarentegen was der flatje kwijt in 3 weken oid...

bizar is dat!
had eigenlijk een huis gekocht, getekend, hypotheek rond, sleutels etc.. bleek het huis bouwkundig niet in goede staat te zijn en kon ik dus nog onder het koopcontract uit.. ene kant heel jammer, was echt een super huisje! aan de andere kant wel geluk aangezien er voor 20.000 verbouwd moest worden om t "veilig" te krijgen.

Nu maar ff verder zoeken dus

Heb hetzelfde gehad. 300€ kosten van bouwkundig rapport heeft ons toen een totaal kostenplaatje van 60k aan verbouwen gescheeld. Huis was op het oog gerestaureerd, maar veel verborgen gebreken.

Hier toevallig mensen geïnteresseerd in 2 Ikea Sultan Sturefors boxsprings met houten poten? 90 x 200
Ik heb er ook nog een Sultan Hogbo 90 x 200 x 20 matras bij en een 365+ Skydda 180 x 200 matrasbeschermer bij.
Het matras is nauwelijks 'beslapen'.

Ik moet er nog even een prijs aan hangen, maar mocht iemand al direct geïnteresseerd zijn, hoor ik 't wel.

[ir]http://img97.imageshack.us/img97/6016/img0643fn.jpg[/ir]

Ik kreeg vorige week te horen dat ik begin januari al m'n kamer in kan, dus moet ineens opschieten met de verkoop..

Edit:
http://link.marktplaats.nl/513691236
Voor hier: €140 of €180 incl matras.

Last edited:
Rick, leidingwerk omleggen is echt pIIIIIIIIIIece of cake!
Wat betreft muren aanpassen, zolang er geen afwerkshizzle opzit ala spachtelputz is er geen probleem en kan het zo aangepast worden.

Last edited:
Net btw nieuwe ketel + thermostaat besteld. De oude is 20 jaar oud, maakt herrie, de warmtewisselaar is zo roestig als wat, ontstekingspen blijft af en toe hangen, en hij moet de laatste weken bijna elke dag gereset worden

Er wordt nu een Vaillant hrSOLIDEplus VHR30-34 CW5 en een calorMATIC 370 thermostaat geplaatst, hopelijk volgende week nog.

Wees blij dat het nu warm voor de tijd van het jaar is
met -10 een ketel vervangen is echt bagger, koelt best snel af in huis zonder cv

Wij stoken veel minder nu met de nieuwe kozijnen, maakt echt bizar veel uit of je gedeeltelijk dubbel glas heb of helemaal

CW5 is wel ideaal, lekker douchen en ergens anders warm water tappen zonder je dat iets merkt :W

Ik zet mn petroleumkachel wel ff binnen En op zich moet hij zo geplaatst zijn volgens mij. Andere dakdoorvoer, en verder zit alles in de buurt. Afvoer zit er ook al.

Status
Not open for further replies.