This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
precies , het is hier nu nog mooi rustig

en de huizen zijn nog te betalen ook!

oh ja , en toch zit er hier ook van dorp tot dorp verschil in huizenprijzen , ik heb nu een hoekwoning van een rij van 4 , met een logische indeling , grote zolder met vaste trap enz., wij hebben er 110 voor betaald ex kosten koper 4 jaar geleden , maar hetzelfdehuis (kwa grote , bouwstijl en indeling) in Sleen waar ik altijd gewoond heb kost gewoon 140 a 160 vraagprijs!!

alleen zit daar GEEN vaste trap in , kamers zijn minder logisch ingedeel en badkamer is heel erg klein..

Last edited:
voor 190/200K heb je hier wel een 2 onder 1 kap hoekwoning met garage waar eigenlijk niks aan moet gebeuren. Laatst in mijn straat nog een 2 onder 1 kap verkocht voor 156.000 waar de kozijnen sowieso nog wel allemaal vervangen moesten worden.
Ik koop over een jaar of 3 gewoon lekker het huis van mijn ouders denk ik, dus waar ik nu woon. Garage erbij, oprit, goede buurt en ik weet dat ik er geen omkijken naar heb de komende jaren.

Haha, provinciaaltje

Geen idee wat je daar nou precies mee bedoelt, maar het komt op mij over dat je gewoon je veel te dure huizen en files en krappe achtertuintjes en gebrek aan groen en alle viezigheid en zwervers en onaangepaste buitenlanders en alle andere zooi in de randstad goed wil praten. :W

Status
Not open for further replies.