CV hal Numansdorp:
http://www.cvhal.nl/designradiatoren/tango.html
2000watt geeft hij af. Lengte is volgens mij 180.
Het is bij mij meer om de boel in balans te houden, aangezien mijn andere (normale) radiator al 5000 watt kan afgeven en ik heb ruim genomen 5,2kw nodig om de woonkamer warm te krijgen. Er komt overigens ook nog een houtkachel bij volgend jaar, dus dan verwacht ik helemaal weinig te hoeven stoken
Volgens mij 70x70 gegroefd. Sowieso gegroefd gebruiken tegen het kromtrekken. Als je dikkere palen neemt (wilde ik ook) worden de kieren ook groter tussen de planken als je ze horizontaal monteert en dat wordt niet mooi volgens de hovenier. Voor de stevigheid maakt het niet uit of je 70x70 of 90x90 gebruikt. Mijn palen kostten 20eu maar ik heb een deal gemaakt met korting bij de Multimate hier.
Overigens weet ik niet wat voor grond je bij jou hebt, maar hier was in beton storten ook niet nodig. Palen zijn 275cm, en zitten 75cm in de grond. Alleen op het eind en het begin en waar de schuttingdeur staat heb ik snelbeton erbij gestort, voor de overige delen was het vanwege de kleigrond niet nodig. Niet in de menie gezet trouwens, is ook niet direct nodig bij HH palen.
Die afwerklat wil ik misschien ook nog bovenop, maar heb het nu zo opgelost met een strook van 2,5cm aan de andere kant om het gelijk te houden en ziet er niet lelijk uit. Zonder afdeklat blijft alles wel wat 'schoner' omdat de regen dan ook tussen de planken kan komen.
Edit: heb nogff gemeten, palen zijn idd 70x70, planken 17 of 18mm dik, schroeven 40x45 Assy (Wurth) RVS. Alles voorgeboord met 3,5mm Cobalt RVS boortjes. Geloof niet in zelfborende schroeven, je draait alles verrot in hardhout. En hou een paar van die boortjes op reserve