Van het weekend hier de tent voorzien van een alarmsysteem.. veel woninginbraken laatste tijd hier in de omgeving incl. doormelding naar mobiel dus dat is weer mooi meegenomen.
Iemand tips mbt tuinhuisjes? Ik ben op zoek naar een model wat niet veel verkrijgbaar is. 4 meter breed, 2,5 meter diep met een berging van 1,5x2,5 en een luifel van 2,5x2,5, enkele deur en plat dak.
Of is zoiets zelf goed te maken, zo ja, hoe?
Edit: dit idee: http://link.marktplaats.nl/1000298055 maar dan moet de berging dus 1,5meter breed zijn.
Ohja, kon alleen die zaak in N'dorp bedenken, maar zal daar ook weleens informeren. Heb nu een offerte voor 1700 euro incl bezorgen wat ik flink vind voor een stapel hout.Op Greup zit zo'n tuinhuisjesboer...die kan ook wel custom bouwen
ja dat geen probleem hebben die juist onder de dakgoot naar rechts laten af waterenZo, dat is een hele verbetering!
Kom je wel uit met het afschot in het dak? Omdat de pijp eerst in het midden zat, dat het water zich daar ophoopt.
Our crib 8)
Our crib 8)
Ligt er natuurlijk aan welke tegels je gebruikt.Mag ik vragen hoe je die tv wand hebt gemaakt? Is dat trouwens een houtenvloer? Want ik vind hem wel mooi! Wou zelf eerst tegels leggen ivm met vloerverwarming, maar ben bang dat dat zo'n kille uitstraling krijgt.
Hoe zit het vast aan de muur? Ik overweeg ook nog zoiets, heb leidingen ingefreesd maar vind het niet zo mooi zo.