This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #8


Ik heb ooit een kapot voorlampje gehad die bij trillingen sluiting veroorzaakte en daardoor de ontsteking ontregelde. Het kan dus zelfs het stomste ding zijn. Kijk ook de massa van de grondplaat eens na.

Kabeltje van bobine naar blok trekken.


Mijn koplamp van mij Zip SP is kapot echt kapot en nu heb ik hem eruit gehaald.. maar is het legaal om bij dag licht zonder een koplamp te rijden?


H²O MHR

nee is illegaal, er moet ALTIJD werkende verlichting opzitten.,...

heb er al een x een boete voor gehad

Zullen ze moeilijk doen als je gewoon een tijdelijk zelfgemaakt 'lampje' in de plaats zet?

zolang die het doet niet.....

Lol?! Op m'n SR zat ook geen verlichting hoor en op me 14e reed ik er al vaak mee naar school of de stad.. Ook lang politie terwijl me koplamp er zelden in zat

wat is het motorische verschil tussen een zip type 3 snor en brom?

Nog even een vraaaagiieee als ik een racestuur op me scooter zet.. ik heb nu handvaten met gashendels maar moet ik ook nieuwe remhandvaten kopen? of kan ik die gewoon van mijn standaard stuur gebruiken?

Zip.


Ik heb het zelfde probleem gehad.. bij mij was het probleem een te kleine sproeier.. maar het kan ook een te grote staan!


Moet je maar even checken..


Silencer betekend demper...

wat is het motorische verschil tussen een zip type 3 snor en brom?
moet er veel gebeuren als ik mijn snor type 3 50 wil laten lopen?
ik weet dat snor tuning verboden is alleen 50 is niet echt heel hard vind ik zelf.


Maar het blijft snor tuning...
Maar om een indicatie te geven, 50 moet prima lukken.

Snor tuning is niet meer verboden!!!!

(?)

idd snortuning is niet langer verboden hier!
en idd 50 is met minimale aanpassingen mogelijk

Überhaupt nooit verboden geweest, althans heeft nooit in de regels gestaan... Gaat om principe's.

Ik kom denk als 10000e forum lid met de vraag hoe en hoelang je 70cc DR moet inrijden?
En wat er gebeurd als je het dus bijv niet goed doet.. dus gewoon gelijk planke met volgas..?

H²O MHR

Hier verder
 
Ik neem aan dat je daar mee tot +/- 60 bedoelt? Anders heb je hele andere ervaringen dan mij

de oudere types vanaf 99 tot de Morini wijken niet veel af , bij 90 km/h op de teller was dit maar zo'n 6 km afwijking , mijn Aerox uit dezelfde tijd had een afwijking van 15 km bij dezelfde snelheid , reed je 100 op de teller reed je ergens tussen de 80 en 85 in echte km's ..

de Morini types zijn anders heb ik vernomen..

de WWW zijn ook vrij goed..
 
als ik me niet vergis moet je idd WEL die voor Ducati ontsteking hebben , zover ik weet heeft Benelli net als Malaguti en Beta de Ducati ontsteking , en niet de m27x1 van yamaha!
 
ik heb het waaiertje er al afgehaald. en zag niks staan op het vliegwiel. of moet ik er nog iets afhalen voor ik er aankan? ik dacht dat ik daarvoor die trekker nodig had. (is eerste keer dat ik deze kant van de krukas klus dus het is allemaal nieuw voor mij.
 
Op mijn sr staat een ontsteking afkomstig van een Benelli 491 en die was schroefdraad m27, vandaar :X
Meet de binnendiameter van je vliegwiel eens, dan weet je ook welke maat draad erop staat.
 

maak eens een foto..
 
Op mijn sr staat een ontsteking afkomstig van een Benelli 491 en die was schroefdraad m27, vandaar :X
Meet de binnendiameter van je vliegwiel eens, dan weet je ook welke maat draad erop staat.

dan hoort ie dus ook niet op het benelli blok , die dingen kun je overzetten zoals je zelf al gemerkt hebt
 
ik weet niet of je er iets gaat aan hebben. heb slechte verlichting in men hok
 

Attachments

  • DSC00303.jpg
    1.2 MB · Views: 12
  • DSC00304.jpg
    962.2 KB · Views: 10
  • DSC00305.jpg
    1.1 MB · Views: 7
  • DSC00306.jpg
    1.3 MB · Views: 9