Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
goedeavond
na eenige tijd rondkijken op het forum en de search ook al te hebben gebruikt, nog niet het antwoord gevonden dus hier maar even proberen.
ik heb een zip sp laten we daar eerst maar even mee beginnen
daar heb ik laatst de varioring van verwijderd, dat waren bij mij 2 dunneren ringetjes??
maar nu is mijn vraag heb ik wel de juiste ringen verwijderd, deze ringen zaten over mijn glijbuis.
dus nu zit de v-snaar gwn regelrecht op de glijbuis zeg maar.
miss dat iemand mij wat meer zekerheid kan geven over ofdat ik het wel of niet goed heb gedaan.
de ringen waren bijde ongeveer 2a3 mm dik
alvast bedankt
bas
Als ze OVER je glijbus zaten (en niet ervoor of erachter) dan waren het begrenzers ja. Je topsnelheid moet nu omhoog zijn gegaan. Waarom het er twee zijn ipv 1 dikke weet ik niet, zal wel iemand geen dikke meer op voorraad hebben gehad oid
Ja, opschuren was ik van plan. Maar als ik toch een revisiesetje nodig ben voor dat rubbertje doe ik dat meteen. Helaas kan ik dat rubbertje niet vinden. Gaat om dat rubbertje voor de remvloeistof, bovenaan de klauw. Zo'n afdichtingsrubbertje, heel klein. Kan hem nergens vinden..als je zuigertjes nog goed er uitzien lekker terug duwen
en als je iets wel roestig zijn gewoon opscheuren en dan dat ze tog mooi egaal zijn en dan vet er aan en dan lekker terug doen
alleen als ze helemaal verkaaid zijn dan andere kopen.
(uitwendige maar op meten en vragen naar die maat.)
ik zelf heb ook een vraag een maat van mij heeft een beta ark minarelli AC
en daar moet de prop uit zijn origineele uitlaat met welke sproeier kan ik dat het best combineren en moet ik dan tog ook de druk en trek veren veranderen?
alvast bedankt
ps low buget!!!
Als ze OVER je glijbus zaten (en niet ervoor of erachter) dan waren het begrenzers ja. Je topsnelheid moet nu omhoog zijn gegaan. Waarom het er twee zijn ipv 1 dikke weet ik niet, zal wel iemand geen dikke meer op voorraad hebben gehad oid
Wesking: gaat het om een sprinter? zoniet dan zie ik niet echt hoe je filter tegen je uitlaat aan kan komen?
Te grote sproeier als je het mij vraagt.
Wat voor scooter / setup en sproeier zit erin?