Kleine vraagjes topic #7

Status
Not open for further replies.
Stel hier al je vragen die eigenlijk te kort of klein zijn om een eigen topic voor te openen.

Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.

Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.

Advertisement - register to remove this

Voor zover ik overal kan lezen hoort er standaard een 60 in. Waarom zit er nu een 70 in?

nou dat zal ik je zeggen. Mun baas had deze te staan en deed er niks mee, dus ik vroeg hem mag ik hem hebben. maar er was een probleempje: hij deet het niet. dus ik was wat aant proberen, zo doende... heb het hele blok ook uit elkaar gehaald en een hele revisie gegeven...

ik zal er even een maat 60 in zetten..
BEDANKT HE!!!

contact slot vervangen door start knop kan dat?

hallo luitjes ik ben nieuw hier.
aangenaam kennis te maken.
frame vervangen van me zip sp.
tijden met een zakmes t slotje gedraaid maar wil niet meer.
t enige dat er nog over is van contact slot is t achterste ronde schijfje.
daar zit een stekkera an met 4 draden denk ik
als ik daar een metalen object tegen houd brand de zekering door.
balen want nu krijg ik haar niet aan. en het is juist zulk lekker toer weer.
ik moets wel ff lachen ik zag net een gast die kapitalen had geinvesteerd in ze zip en hij zei dat ie 70 ging,.

maare de vraag is dus welke draden ik kan linken met een schakelaartje. zodat ik knop omzet en contact heb.
tevens achter lichtset gezocht zip98sph20

ik heb al wat in de fora gespit en dit onderwerp staat er wel vaak tussen maar men adviseert een new slot en dat wil ik niet. later wel maar ik moet em nu aan hebben.

Ik heb vorige week een nieuwe overrange achterpoulie(fixed&torque driver) aangeschaft,er zit een tube smeer bij van malossi zelf.
De inhoud van deze tube smeer is nogal veel,wat moet er (allemaal) gesmeerd worden?
Naaldlager,afgedraaide bus waar het over heen schuift,binnenkant vd torque driver waar de spiebanen in zitten,die 3 geleide pinnen,complete holle ruimte waar de naaldlager inzit vullen?
In de handleiding kon ik niets hierover vinden!
...

Hooi

ik heb een aerox met de volgende setup:

ncy racing 70cc
stage6 r1200 uitlaat
19mm dellortho carb
stnd ontsteking 6 spoels
doppler s2br vario
s6 13-43 primaire vertanding

nu ga ik met deze rox 115 echte kilometers rechte weg maar ik vroeg me af of dat wel het max vermogen is of dat er meer uit te halen valt, want mijn afstelling is naar mijn idee gewoon goed!!

passen handvatten gewoon op elke scooter? want ik zie bij sommige staat bijv:

handvatset met stuurbalans
wat betekend stuurbalans?

of handvat universeel kort
past kort ook gewoon erop?

ik heb een aprilia sonic, en zoek gewoon mooie zwarte handvatten, niet van die ontiegelijk opvallende dingen maar gewoon handvatten die goed gasgeven en niet te duur zijn...

iemand nog suggesties?

en de spatbord van de gilera ice wil ik graag, maar ik zoek een goede winkel rondom nootdorp waar ze hem verkopen, maar ik vind geen goede site, ik zoek rond de 25 euro eentje, gister zag ik er een voor 22.50 maar die kan ik niet meer vinden vandaag :O

groetjes

passen handvatten gewoon op elke scooter? want ik zie bij sommige staat bijv:

handvatset met stuurbalans
wat betekend stuurbalans?

of handvat universeel kort
past kort ook gewoon erop?

ik heb een aprilia sonic, en zoek gewoon mooie zwarte handvatten, niet van die ontiegelijk opvallende dingen maar gewoon handvatten die goed gasgeven en niet te duur zijn...

iemand nog suggesties?

en de spatbord van de gilera ice wil ik graag, maar ik zoek een goede winkel rondom nootdorp waar ze hem verkopen, maar ik vind geen goede site, ik zoek rond de 25 euro eentje, gister zag ik er een voor 22.50 maar die kan ik niet meer vinden vandaag :O

groetjes

http://www.easyparts.nl/showarticle...32-s1541-d31564/132/Handgrip_Pair,_Black.html

Originele handvaten voor de Sonic AC (is wel van het 2005 model maar volgens mij past het allemaal)

Kan geen Gilera Ice spatbord vinden, bedoel je trouwens voor of achter?

achter, en dan moet ik hem idd even bijwerken maar dat lukt me wel ;)

maar de handvatten moeten passen, ik weet hoe ik ze erop krijg maar wil zeker weten dat ik niet te kleine koop ofzo? zitten daar nog maten aan vast?
want ik kan natuurlijk altijd even opmeten hoe groot de handvatten zijn op de sonic :P

Koop gewoon de originele die voor jou scooter zijn, weet niet welk jaar Sonic je hebt, maar dat weet jij zelf het beste.
Gewoon even op Easyparts rondneuzen, die hebben bijna voor alle scooters originele onderdelen, en die 14 euro gaat het ook niet om :)

jah ik had al zitten zoeken, en ze hebben wel voor de sonic carbon hendels, maar daar staat geen jaar bij, en degene waar wel een jaar bij staat zjin stealth hendels...
dus ik had een mailtje gestuurd en toen hadden ze terug geschreven dat deze: http://www.easyparts.nl/add_014780475
hendels erop zouden passen, maar wat betekend lever set?>

groetjes

Klinkt meer als remhevels of iets dergelijks.
Jij hebt gevraagd om hendels, handvaten zijn iets anders.

Maar aangezien je vraag wel erg lang begint te worden zou ik als ik jou was een topic aanmaken of iets dergelijks.

Status
Not open for further replies.
Back