ja idd een sito of zo odnerhoud je wat zodat die niet doorroest en om de tijd spuit je hem weer netjes zwart.
mijn ciao rijd nu 28.8 km/u echte gemiddeld op een afstand van 12 km met veel lange wegen dus klopt wel ongeveer (wiskunde e =p) en heb geen km teller dus zo reken ik dat dus uit via formule.
Ik had berekend weer met een formule die ik van me vader gekregen heb (ingenieur), dat als ik me 70mm poulie vervang door een 65 ik +/ 31.23 km/u ga rijden gemiddeld over die afstand (70mm poulie x +/ 29 delen door +/ 65 mm poulie. Kan dit? die formule heeft eigenlijk al altijd geklopt dus ik denk dat dit ook weer zo zal zijn. Maar ik zie een andere uitlaat niet zitten (ouders) dus ik kan nog iets kleiner gaan in poulie denkk (optrek is gewoon nog goed en zeker als ik er groene trekveertjes in ga doen.
80-90 echte als je onderdelen in goede staat zijn en jij netjes afstellen kan
Was het net zo'n regen als bij ons?
Misschien dat het daardoor komt.
regen was niet flink maar gewoon een beetje, zag wel op buienradar dat er flink wat over nederland ging kwa neerslag. Naja bedankt voor het idee het zal idd de regern wel zijn geweest, morgen is kijken wat hij dan doet.
Hallo Scooter Forummers,
Denken jullie dat dit stukje gereedschap goed genoeg is om te honen?
Of is het laten doen gewoon veel beter?
Gaat dus hierom: http://www.euroscooters.nl/shop/motoforce-hoongereedschap-inclusief-extra-hoonstenen-p-16173.html
Groetjes,
Tinus.