ik rij nu even terug begrenst. maar zoveel verschil vond ik het niet hoor toen ik ontgrenst reed tov gewone vario.Jazeker, ik heb 4 of 5 p1 vario's (gehad).
Sommige tellers (Aerox kwaal bijv) geven 100 km/u, terwijl je eigenlijk maar 80-85 gaat.
ok dat is dan duidelijk dan laat ik die gewoon zitten.
dan wordt het dus yasuni r of technigas trek . aangezien ik van 90 % van de mensen hoor dat die erg veel op elkaar lijken alleen qua prijs echt erg verschillen.
dan zou ik voor de technigas gaan. is mooi afgewerkt en redelijk nieuw.
als je van die smile uitlaat af wil zijn moet je maar keertje PMen.
Hey een vriend van me heeft een SR
Std alleen andere uitlaat leovince tt
En hij wilt echt super snel optrekken. (zelfs autowheelie)
Maar wat moest je dan ookalweer verandere?
Kan het met std vario en koppeling? gr
Tegenwoordig meten ze alleen in snelheid. In lagere versnellingen heb je een lagere versnelling.als je met een schakelbrommer op de rollerbank moet, moet ie tog in zn hoogste versnelling gemeten worden (de kw)?
want in eerdere versnellingen geeft de brommer tog veel meer kw af? of is dit niet zo??
Een Aerox (LC) is zwaar hoor aan de voorkant...Die scooter trok wel echt hard op vond ik. Als het bv een aerox/sr was kwam gegarandeerd het wiel van de grond,
Tegenwoordig meten ze alleen in snelheid. In lagere versnellingen heb je een lagere versnelling.
Wat je dus kunt proberen bij de rollerbank is te zeggen dat je 4 versnellingen hebt ipv 5
5 ipv 6 ja