Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Jazeker, ik heb 4 of 5 p1 vario's (gehad).
ik rij nu even terug begrenst. maar zoveel verschil vond ik het niet hoor toen ik ontgrenst reed tov gewone vario.
toch niet dat je het echt opmerkte ;) wel een klein snelheidsverschil en "iets" betere optrek. maar niet echt iets spectaculair dus.
misschien heb jij hem met zwaardere setups gehad?

ok dat is dan duidelijk dan laat ik die gewoon zitten.

dan wordt het dus yasuni r of technigas trek . aangezien ik van 90 % van de mensen hoor dat die erg veel op elkaar lijken alleen qua prijs echt erg verschillen.

dan zou ik voor de technigas gaan. is mooi afgewerkt en redelijk nieuw.
als je van die smile uitlaat af wil zijn moet je maar keertje PMen. ;)

Hallo Scooter Forummers,

Kan je met snel gas (Tommaselli, Domino, etc) gewoon de originele kabel gebruiken?
Dus ook met de splitter er tussen voor de olie pomp.

Zelf lijkt mij van wel, iemand die het kan bevestigen?

En wat is beter, een haakse of een rechte hendel? (komt zowieso op sportstuur)

En tot slot, welke heeft de kortste slag?

Groetjes,

Tinus.

Je moet sowieso een langere kabel maar de splitter kun je wel nog gebruiken.

Ik heb het 1delige stuk van de splitter losgehaald en vervangen voor een universele gaskabel en die op maat gemaakt.

Heb een gashendel van een onbekend merk, bij twins gekocht maar daar heeft hij het ook altijd mee gedaan en werkt perfect.

Haaks of recht maakt geloof ik niet veel uit. Heb zelf een haakse omdat ik dat mooier vond.

Ik heb een rieju RR,

nou zit er maar in 1 voorpoot een veer, in de andere niet....
en daar wil ik dus ook een veer in, maar in welke poot zit std al een veer? en welke dus nog niet?

Ik ben vanplan zelf te gaan zandstralen,
Ik heb al een straalcabine (120/60/60)

Maar ik heb een compressor van 24L, 8b en 170L/min

Ik heb een straalpistool met een slang eraan,

Mijn vragen:
1. Is mijn compressor een beetje goed genoeg voor straalwerk (carters/velgen ect)
2. En maakt het iets uit hoelang de slang is aan het pistool? Of duurt het even voordat het eruit komt dan?

Hey een vriend van me heeft een SR
Std alleen andere uitlaat leovince tt
En hij wilt echt super snel optrekken. (zelfs autowheelie)
Maar wat moest je dan ookalweer verandere?
Kan het met std vario en koppeling? gr

als je met een schakelbrommer op de rollerbank moet, moet ie tog in zn hoogste versnelling gemeten worden (de kw)?

want in eerdere versnellingen geeft de brommer tog veel meer kw af? of is dit niet zo??

Hey een vriend van me heeft een SR
Std alleen andere uitlaat leovince tt
En hij wilt echt super snel optrekken. (zelfs autowheelie)
Maar wat moest je dan ookalweer verandere?
Kan het met std vario en koppeling? gr

Had gister nog een area hier staan van iemand. Had cilinder net gehown + nieuwe (overmaat) zuiger.

Alles was origineel op sito+ na.

Die scooter trok wel echt hard op vond ik. Als het bv een aerox/sr was kwam gegarandeerd het wiel van de grond,

HMM OKE nicee, maar die gozert wil dat dus ook, hij loopt 85 op teller bij hem.
Maarja hij wilt wel (ziek) snel optrekken.
ik dacht aan polini vario malossi delta clutch (zoiets) ?

als je met een schakelbrommer op de rollerbank moet, moet ie tog in zn hoogste versnelling gemeten worden (de kw)?

want in eerdere versnellingen geeft de brommer tog veel meer kw af? of is dit niet zo??
Tegenwoordig meten ze alleen in snelheid. In lagere versnellingen heb je een lagere versnelling.

Wat je dus kunt proberen bij de rollerbank is te zeggen dat je 4 versnellingen hebt ipv 5 ;)

Tegenwoordig meten ze alleen in snelheid. In lagere versnellingen heb je een lagere versnelling.

Wat je dus kunt proberen bij de rollerbank is te zeggen dat je 4 versnellingen hebt ipv 5 ;)

heb er 6 :Z

5 ipv 6 ja

ze mogen hem best doorschakelen naar zn 6, dan zakt ie alleen maar terug, hij wil niet op toeren komen in zn 5/6

iemand enig idee hoe dit komt? sproeier is goed! koffiebruin!

:(

Status
Not open for further replies.
Back