Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

150? Gianelli shot. Beter krijg je niet voor dat geld.

ja bij uitzondering op yasuni r wil ik er wel boven gaan :P.

en daarbij hoor ik ook veel verhalen over de technigas rs70

wat is hier vanwaar en is dit idd een goede uitlaat
voor een std earoc 50cc lc?

( mijn idee was altijd nooit technigas of leevince of zijn de tijden veranderd...?)

tecnigas en leovince maken goeie uitlaten tegenwoordig hoor. een next r heb je dacht ik al voor 60 of 70euro maar als je liever een stille scooter hebt kan je beter voor een potje gaan.

ja bij uitzondering op yasuni r wil ik er wel boven gaan :P.

en daarbij hoor ik ook veel verhalen over de technigas rs70

wat is hier vanwaar en is dit idd een goede uitlaat
voor een std earoc 50cc lc?

( mijn idee was altijd nooit technigas of leevince of zijn de tijden veranderd...?)
De tecnigas RS70 is vergelijkbaar met een Yasuni R. Althans, dat heb ik van horen zeggen. Verder zal de kwaliteit natuurlijk lang niet zo goed zijn als van een Yasuni R, maar hij kost ook behoorlijk wat minder.

Dus ik zou kiezen uit deze 3. (Shot, R, RS70)

Prestaties zijn vrijwel indentiek, scheelt ook per motor. (Pia, Mina, etc)
Zo doet een Shot het net iets leuker op Mina (Roxje bijv), maar een R weer beter op een Pia. (Zip SP bijv)
Heb ik van horen zeggen dan.

Ikzelf heb meerdere Pia blokjes af gesteld met Shots en R-etjes, en vond de R toch altijd net wat fijner afstellen en liep naar mijn ervaring ook mooier.
Geen ervaring met Mina.

Technigas ben ik niet over te spreken, zijn gewoon slechte ondingen.
Zelf ervaring met een Technigas pijp @ Pia (niet de RS70) en dat ding was bij de demper na 2 maanden lek, maakte herrie, en de hulsel begon al los te laten.

Maar..

Zoals je zelf aan aangeeft, mag je met een Technigas niet de kwaliteit van een Yasuni verwachten.

jeps idd .

dat kun en mag je ook niet verwachten, ik zou is kijken .

want kan zelf aardig lassen dus misschien is het een oplossing om de eind demper met wat extra laspunten te verstevigen.

maar goed daar ben ik dus nog in overweging .

voor zover bedankt mannen9||6

Hoeveel echte km's valt er te halen met een ZIP en Yasuni R ?
Geen andere carburateur, koppeling of weet ik veel wat.. gwn een (varioring ontgrensde) ZIP 2 takt en een (ontgrensde) Yasuni R?

Oke dus laat zeggen 80 echte km's is 80-10% correctie 72 op rollerbank.. (Ik ga niet zeuren over rollerbank enzo want het is een risico wat je neemt en dat moet je accepteren maar ik was gewoon benieuwd.) En wat zou 72 km op rollerbank inhouden ? Papieren kwijt of boete?

Ze schrijven vanaf 54 km/u op de rollerbank. (laseren enzo NIET)

Dus 72 - 54 = 18 km te hard.
Val je dus in de categorie 16-20 te hard.
Gaat hij net NIET naar OvJ, dat is bij 20 +.

Dus gewoon een dikke boete, ga maar van 200 + euro uit ofzo.

En dan heb ik het nu over NL.

Oke, laatste vraag. Er is natuurlijk geen optie om hem 'slecht' af te stellen zodat die 75 loopt? Want een slechte afstelling is natuurlijk niet goed? Dus of het is Yasuni R en 80 km, of een andere uitlaat en minder km/u

Is het mogelijk om twee compressors op elkaar aan te sluiten met een t-stuk tussen de slangen waardoor er één slang uitkomt op mijn straalpistool?

het zijn twee de zelfde compressers met het zelfde aantal bar enzo.

Ze schrijven vanaf 54 km/u op de rollerbank. (laseren enzo NIET)

Dus 72 - 54 = 18 km te hard.
Val je dus in de categorie 16-20 te hard.
Gaat hij net NIET naar OvJ, dat is bij 20 +.

Dus gewoon een dikke boete, ga maar van 200 + euro uit ofzo.

En dan heb ik het nu over NL.

Huh ?

Mijn scooter ging 78 op de rollerbank en was een boete van 60 euro, 66 incl. administratie kosten.

Op rollerbank.nl staat ook weer wat anders

capturevk.jpg

Edit:

Heb de boete gevonden en viel in de categorie 11 t/m 15 km/h te hard. Bovenstaande overzicht klopt dus wel. Zat wel een flinke correctie op de snelheid. Geloof 13km/h correctie dat er af ging.

Status
Not open for further replies.
Back