Met de P1 vario zul je alleen gelijdeker toeren draaien, ga je niets harder van.
En een R gaat net zo hard als een Reverse.
Allebij zonde van je geld dus.
Lol je handtekening. Van THC ofzo
ok dat is dan duidelijk dan laat ik die gewoon zitten.die p1 kan je beter zien als een soort "vervang"vario. prestaties verschil gaat echt miniem zijn... of je originele moest echt versleten zijn natuurlijk.
ik heb een Twin air power filter! nou met dit slechte weer enzo, en de zanderige paden waar ik over rij... slijt de boel VEEEEEL sneller
nou wil ik iets over de filter heen zodat ie minder/geen zand hapt!! maar wat kan ik eromheen doen?
@El-Toro: Das van DHC.
Mijn ervaring met een andere vario is wel degelijk dat je top omhoog gaat. Scheelde bij mij 10km/h, meerdere scooters deden hetzelfde. Heb het dan over minarelli scooters.
Een vuilniszak?
Wat denk je van je normale filter monteren, want als je er iets omheen gaat maken, dan haal je ook de werking van je powerfilter weg.
panty kouse.
maar toch ben ik geen fan van power filters .
het helpt niks behalve het geluid dan .
persoonlijke mening lekker met originele filter blijven rijden
Jazeker, ik heb 4 of 5 p1 vario's (gehad).heb je dan de p1 ook getest? zoveel verschil merk ik hier niet hoor tov ontgrenst origineel. dacht dat die p1 tegenwoordig ook wat minder goed was afgewerkt.
Wesking, als ik jou was zou ik toch weer een origineel filter monteren.
Anders misschien zo Malossi powerfilter, met zo plastic kap eromheen.
Maar dan haal je weer de werking van je power filter weg..
Of iets van gaas ofzo eroverheen.
Maar dat is niet ideaal.