Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

nope zelfde uitlaat, alleen andere vertanding, maar komt teveel geluid vanaf met al die klote politie hier...

zal morgen ff kijken, maar ik weet vrij zeker van NIET...

net ff een vriend gebeld en die zegt dat een motordemper niet beter zou dempen....? ik weet het allemaal niet meer :(

Ja je kan het verschil wel horen tussen een slecht dempende en een lekke uitlaat (bij flens ect)

Maarja ik rijd een 70Hebo op een yasuni HMR en het geluid valt opzich best mee vind ik. Het geluid komt vooral uit de luchtfilter....

dus jij zegt dat een std luchtfilter al heel veel uitmaakt? want voor mn idee komt dat geluid echt door mn uitlaat! maar zal wel een x std luchtfilter proberen, maar dan moet ik ook weer sproeier aanpassen enzo :(

want nu zit er een twinair filtrer op

vandaag is men batterij dus helemaal dood gegaan. nu werkt men toeter ook niet meer.

ik dacht dat die het toch moest doen ook al zou ik men batterij eruit halen? (zit nog ingebouwd)

morgen maar is nakijken dus ;) heb er nog wel 1 liggen moest ie dood zijn.

hij deed het wel 1keer hoor van de 10 a 20keer dat ik hem gebruikt heb vandaag tijdens het rijden. soms heel zacht dat je iets hoorde :) maar daar jaag je geen fietsers mee opzij ;)

Zekering is alleen voor je accu circuit toch? Immers je kan ook zonder accu lichten voeren en toeteren normaal gesproken. Als hij het soms, en heel zacht doet, zou ik eerder denken dat je accu langzaam aan het opladen is maar dat jij hem met dat toeteren direct weer leegtrekt..?

ben echt een elektronicanoobie :P alles deed het wel, buiten de toeter en de startmotor (niet getest) zal men accutje morgen is uitbouwen. en die zekering waar spnk het over heeft controleren. thx dudes

Ooi mense:P
Ik merk de laatste tijd dat me Sr heel slecht kan starten, ik denk dat als ik hem morgen ff start dat ie dat wel in 1keer doet.
Maar soms als ik gwn een rondje heb gereden en em stationair laat lopen en je geeft dan vol gas zakt ie weg en val gewoon uit??? en dan kan ik letterlijk 200x kicken met choke (sowieso volgas) enzo.
me schoenzool is ook al naar de klote D=
Zou het me bougie kunnen zijn?
Want die is ong een jaar oud

ben echt een elektronicanoobie :P alles deed het wel, buiten de toeter en de startmotor (niet getest) zal men accutje morgen is uitbouwen. en die zekering waar spnk het over heeft controleren. thx dudes

vanmorgen men scooter terug aande lader gehangen en alles deed het weer x|:+
vind het echt vreemd wand gisteren voor ik hem aan de lader had gehangen gingen de lichtjes etc nog, daarna niks meer (motor af)

straks maar is gaan kijken voor een druppel ladertje misschien dat het iets zal oplossen? of is er nu echt iets stuk?

Status
Not open for further replies.
Back