This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Je ruilt natuurlijk niet zomaar een motor tegen een scootertje.. hij zal of geen kenteken hebben, of er moet iets goed mis mee zijn $$

Ik had liever op de gerestaureerde firefox gereden, of er echt geld voor willen zien

Je ruilt natuurlijk niet zomaar een motor tegen een scootertje.. hij zal of geen kenteken hebben, of er moet iets goed mis mee zijn $$

Ik had liever op de gerestaureerde firefox gereden, of er echt geld voor willen zien

heeft gewoon kenteken en heb hem al gezien geen tik in het blok, frame gewoon recht heeft alleen nog veel werk om mooi te maken, frame nummers en alles kloppen papieren kloppen, motor is uit 1998 en de man was al heel lang opzoek naar een gele firefox en ik ben opzoek naar een projectje voor m'n school. dus komt eigk wel mooi uit

zit een ander blok wellis waar onder van een kawa: 636 verzie, uitlaat heeft alleen een flinke deuk maar kappen netjes, nergens dikke roest alleen oppervlakte roest lekt nergens olie, schakelt goed , geen rare geluiden, alleen het subframe waar het blok inhangt vind ik een beetje gepruts maar dat kan ik op mijn school zo anders doen

Een 4 takt heeft geen olie tankje zoals een 2 takt heeft, het olie word ook niet verbrand bij een 4 takt.

Een 2 takt zal niet meer of minder olie pakken als je dat ding helemaal volflikkerd, bij mij loopt ie altijd over als ik hem vul, dus maakt helemaal niks uit

Is niet zomaar op de laptop uit te lezen. Dan zou je hem open moeten schroeven en de chip uit moeten lezen met speciale hardware. Hij wordt digitaal genoemd omdat er een eprom chip in zit maar meer ook niet.

Status
Not open for further replies.