This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik merk de laatste tijd dat me scooter nogal wat zuipt.
Heb me luchfilter eraf gehaald en zag dat er dus wel wat benzine in zat.
Als ik me scooter start voel ik ook dat er benzine eruit word ''gesproeit'' hoe kan je dat oplossen?

en waarom denk je dat?

misschien wel handig als iemand eens erbij zet waarom ie iets denkt, en niet zomaar wat gaat lopen roepen!
ik roep niet zomaar wat ,

als jij je stationair schroef helemaal moet indraaien om hem te laaten loopen , dat is al een teken van valse lucht

en moeilijk starten is er ook 1

laat je brommer maar eens stationair lopen , en dan met een deo bus ff bij je spruitstuk spuiten en bij de onsteking , als die dan hoger gaat lopen of anders gaat lopen heeft die op 1 van die punten valse lucht

ke zal het checken, maar wat ik d8 is dat de stationair sproeier te klein zou zijn misschien?

en kwa slecht starten, wat noem je slecht starten?
als ie koud is, is het 2x goed stukkie aanrennen....koppeling los + choke....

en als ie warm is, duw ik hem 1/2 metertje en start ie direct.....
is dus puur en alleen bij het koud zijn

maar ik zal morgen ff checken (alsnog) op valse lucht!

Mn rieju RR loopt maar 100, en de versnellingen zijn veelste kort....
dit komt door de vertanding, maar welke vertanding moet ik nemen?

nu zit erin: 10-52

setup:
roze top 80
21mm
yasuni r1
vl6
twinair filtertje

de eerste versnelling is maar tot de 10km/h ofzo, en in zn 2 wegtrekken gaat "sloom" (lees: het voorwiel komt pas van de grond bij 20-30kmh)

dus iemand ff een ideetje welke vertanding ik beter kan nemen?

Zoals ik ooit te horen heb gekregen mag je niet met oordopjes in rijden (muziek luisteren, mp3)

Maar mag je ook niet oordopjes in doen van je telefoon? Om zo handsfree te kunnen bellen. Of oordopjes in doen van je TomTom om zo te kunnen horen waar je heen moet?

Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar?!

Oorsdopjes zijn verboden.
Je mag wel net zoals de politie een soort van luidspreker in je helm hebben, maar dan uitsluitend om te praten.
Dus niet voor muziek oid.

Ach, als je een telefoon hebt met GPS maak je ze gewoon wijs dat je naar je GPS aan het luisteren was
Maar ik heb ook vaak een oortje in hoor op de scooter, vaak genoeg politie tegen gekomen terwijl het draadje aardig zichtbaar is.

Nog nooit staande gehouden

Status
Not open for further replies.