This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
NOu..
je moet ook dat luchtkapje eerst verwijderen en dan zit je frame al inde weg ect en dan kom je ook niet bij de boutjes van je cilinder of hebben jullie een andere manier/oplossing?
 
'k Vind het wil kut dat je je ac blok eronder vandaan moet halen wil je je cilinder vervangen =/
Bij een lc hoeft dat toch niet?

gewoon je blok kantelen en zorgen dat je achterveer etc losstaat, dan kan je altijd netjes je cilinder loshalen.

ac cilinder heb ik er sneller af als een lc hoor.
 
mijn remschijf van mijn derbi is nu 3.5 mm dik
volgens de gegevens die of de schijf staan is dit de minimale dikte.
zal ik hem nu wel of niet vervangen want weet niet of deze gegevens een beetje redelijk zijn.
betreft een gpr 50 met 16500 km op de teller
 
Hij remt nog gewoon top? Dan zou ik het niet doen, onnodige moeite

Als je alles een beetje aan het reviseren bent, of als het remmen minder begint te worden, of als het nog geen 10 eur kost kan je er wel een nieuwe onder hangen..
 
Dat is inclusief montage dan? Als die het nu goed doet zou ik het lekker laten, nieuw schijfje los kost je alsnog 30 40 euro.. moeite/geld niet waard als die goed remt.
 
ff klein vraagje:

ga morgen voor rieju RR kijken, is 1000km geleden:
roze top (80cc)
race krukas
21mm carb
verstevigde koppelingsplaten
yasuni R1

opgekomen, maar waar moet ik nou op letten bij zo een snelle brommer?
frame recht uiteraard, maar nog meer waar ik op moet letten?
 
ben bang dat ik er niet op kan rijden
heb pas 1x op schakel gereden, en dat was op std.... maja

laat mn broer rijden en dan ff kijken wat hij ervan vind

verder nog dingen?
 
jup zeker ook ff checken
zit trouwens geen voorlamp in, zit alleen een offroad voorkap op....
daar wil ik een hallogeen spotje gaan inbouwen, maar hoeveel watt moet ik hebben?
 
als door een massaprobleem de toeter niet meer gaat is het dan genoeg om een kabel te trekken van bv de startmotor naar 1 vande bouten van de carterkap? of moet ik hem echt aan de toeter zelf bevestigen? en maakt het uit wat voor kabel ik gebruik? (heb koper draad)
 
heb mn rieju RR binnen,

rijd perfect, is zo'n beest dat ik alleen in zn 2 reed, en rond de 40-50km kwam het voorband gek los van de grond....

alleen mijn vraag is:

er zit geen remklauw op voor
die heb ik er wel bij, maar nou moet ik die er nog op zetten!
iemand een how to ofzo van hoe ik dat moet doen?
 
Pak de remklauw
hou hem vast met de gaten van de remklauw voor de gaten aan de voorpoot
bout erdoor
bout aandraaien
leiding aan de klauw vastmaken
leiding in de rempomp draaien
remolie erin doen
en ontluchten
 
Dat maakt toch niet uit hoeveel watt?

Je moet het zo zien:

Meer wattage, is meer licht opbrengst, is meer stroom verbruik.
Ze worden ook veel heter, dus als je hem bijvoorbeeld achter een plastic kapje doet kan deze smelten als hij een te hoge wattage heeft.
 
Status
Not open for further replies.