Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

SR50 WWW waarschijnlijk.


Fout,

Sr www is altijd luchtgekoeld en hij gaf aan dat het een lc sr was,

Dus waarschijnlijk een sr stealth, die heeft minarelli lc

Heeft ie een carb?

En zoiezo kan het geen injectie zijn want minarelli heeft geen injectiescooterblokken gemaakt.

Dus het is een Sr stealth van 1997 tot 2000 (voorkap is met 2 grote luchthappers)

Het kan ook een Sr viper zijn, van 1994 tot 1996 (ander model sr, te herkennen aan 2 apparte hoekige kopplampen)
 
Fout,

Sr www is altijd luchtgekoeld en hij gaf aan dat het een lc sr was,

Dus waarschijnlijk een sr stealth, die heeft minarelli lc



En zoiezo kan het geen injectie zijn want minarelli heeft geen injectiescooterblokken gemaakt.

Dus het is een Sr stealth van 1997 tot 2000 (voorkap is met 2 grote luchthappers)

Het kan ook een Sr viper zijn, van 1994 tot 1996 (ander model sr, te herkennen aan 2 apparte hoekige kopplampen)


Oké thankx! Dan is het dus een SR Stealth.
 
uitlaat kan je 1/2 keer per week het vuil eraf halen met een doek en inspuiten met bv silleconenspray. Via de search kan je hier iig een aantal topics over vinden.
 
Je kan ook hittebestendige blanke lak erover spuiten. Deze is wel minder goed dan de hittebestendige zwarte lak.

De blanke lak word zacht als de uitlaat warm word en er blijft dan zand ed in zitten waardoor het lelijk word,

Dus inolieen is de best oplossing
 
als je slim bent en eerst je uitlaat schoonmaakt en dan pas inspuit met blanke lak, dan blijft er als het goed is geen zand in....

Tenzij je onder het rijden de blanke lak erop wil spuiten... Dat spul droogt snel, zeker met een warme uitlaat.
 
Ja snap ik maar die blanke lak van motip word weer zacht als die warm word en dan blijft er zand in hangen.

Ook als je het hebt late uitharden enzo, echt irritant iig
 
nou, het idee is dus dat me uitlaat blijft zoals hij nu is.. (net nieuwe scooter, dus je weet wel hoe dat er uit ziet:P).. en dat hij dus niet bruin/roest word
 
Ik heb een digitale koso tellert, zo´n vierkante.
Hij heeft het altijd goed gedaan.

Maar sinds een paar dagen valt hij na een paar minuten telkens uit als ik rijd.
Als ik rustig 55 rijd doet hij het nog wel, maar geef ik dan volgas, dan knippert hij en start de teller elke keer opnieuw op. Neem ik dan gas terug en ga ik weer rustig rijden, dan doet hij het gewoon weer. Rijd ik hard dan knippert hij dus en geeft hij om de 3 'knipjes' de goede snelheid aan. Rijd ik 70 dan zie ik dus 70, knippert hij, zie ik bijv. 39, knippert hij nog eens, zie ik 57, knippert hij weer, dan zie ik weer 70.
Kan dit door de temperatuur komen? Want er lag namelijk 1 draad van de teller op de radiateur, op de draden staat max 80 graden.
Kan dit de oorzaak zijn?

Heb hem nu maar even achter de radiateur weggewerkt, en denk dat het nu opgelost moet zijn.
 
Past zo'n voorkapje incl. voorlicht:

[IR]http://img706.yfrog.com/img706/7555/derbiverkoop025.jpg[/ir]

Op dit model Derbi Senda ?

b3whm9.png
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top