Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Okido, en dan gewoon zoals ze nu zijn of dezelfde kleur spuiten als de andere zwarte kappen. En dan kleine kapje voor buddy ook zwart?

Ik twijfel vies hard :D

Nog een kort vraagje:

Zit je membraan direct onder je inlaat? En hoe zie je of je membraan nog goed is?
En hoe zie je of je keerring(en) nog goed zijn? En dan niet via compressiemeter in je bougiegat want ik heb niet zo'n meter

die z kappen zou ik ook gewoon zwart houden, mooie zwarte glanslak over het geheel van de scooter, candy rode binnenkappen en je velgen zwart met een mooi chromen randje, dat is mijn smaak:#

dat boutje was het dus.. en die is onderweg er af getrilt en weg is ie..
dus nu zit ik zonder boutje, en de olie is lekker om het wiel en de band heen gegaan, geen probleem om bij te vullen heb genoeg transmissie olie maar waar kan ik zo'n doppie of boutje halen ? gaat daar een gewoon boutje in net als die om de carterkap vast te zetten ?
(met dat afstellen, dat laat ik volgende week aan een goede maat over die zou hem voor mij afstellen..)
ook is de scooter te koop 800 euro

gr remco

Is gewoon een normaal inbus boutje ja. Verder kan die haast niet weg zijn gezien je carter dicht is. Ligt ie niet gewoon achter de poulies?

Ben nu bezig met mn membraan na te kijken.

Er zit tussen het membraan en het carter WEL een pakking, maar tussen het spruitstuk en het membraan NIET een pakking, dit hoort gewoon zo toch op een STD scooter?

kent iemand ''the mighty duck'' persoonlijk ? ik krijg maar geen antwoord van hem via pm.
ik zou het filmpje van zijn scooter op youtube moetten hebben, of de tekening van de krukas met the mighty duck hoofd als zuiger..
kan iemand mij verder helpen aub ??????

mvg

Hee jongens, ik heb hier een SR staan, maar weet niet welke het is. Het kenteken bewijs vermeld alleen: SR LC.

Hij heeft een Minarelli blok, en komt uit 2005/2006.

Iemand die mij kan vertellen welke het is? :)

Hee jongens, ik heb hier een SR staan, maar weet niet welke het is. Het kenteken bewijs vermeld alleen: SR LC.

Hij heeft een Minarelli blok, en komt uit 2005/2006.

Iemand die mij kan vertellen welke het is? :)
minarelli-sr's worden volgens mij niet meer gemaakt sinds 00\01,
misschien zelfs '99
bij 2005 heeft ie alleen een ander kenteken gekregen

Klein vraagje: Ik rijd 'normaal' altijd met een standaard setup en met een hittegraad 7 bougie, af en toe rijd ik wel eens met een snelle setup. Is het dan aan te raden een andere hittegraad bougie te nemen, zoals 9(wat er eerst in zat met die setup altijd)?

Status
Not open for further replies.
Back