PSCL. said:Vraagje, hoe hard zal een Piaggio ZIP 2009 gaan als de vario ring er uit wordt gehaald?
spNk said:2takt of 4takt?
eey mensen,
kan je een race vario erin zetten als je gewoon een 50cc hebt onbegrenst?
alvast bedankt.
Hallo mensen, hoe kan je een gewone niet chrome uitlaat het beste onderhouden zodat je de kleur die hij heeft als je hem koopt het langst behoudt? Denk eraan om mijn uitlaat te gaan polijsten, maar heb in de praktijk gezien dat het mooie effect vaak snel verdwijnt
Je wil de originele kleur behouden maar hem wel polijsten? Verander je dan niet ook de kleur?8PHallo mensen, hoe kan je een gewone niet chrome uitlaat het beste onderhouden zodat je de kleur die hij heeft als je hem koopt het langst behoudt? Denk eraan om mijn uitlaat te gaan polijsten, maar heb in de praktijk gezien dat het mooie effect vaak snel verdwijnt
Je ontsteking ga je er echt niet afkrijgen zonder poulie trekker, soms met al lastig. Je kan rustig je waterpomp huis demonteren, zolang je je slakkenhuis maar laat zitten. Let wel op, je moet het olie slangetje wel even los maken.Hoe check je of je keerring nog goed is?(variokant.)
En voor ontstekingkant:
Kun je je vliegwiel eraf halen zonder een vliegwieltrekker? Zo ja, hoe?
Want heb er niet één, maar verder wel heel wat gereedschap
Als je dan je waterpomphuis eraf haalt door die inbusjes los te draaien, loopt je kvs dan weg? Of hoe zit dat precies daarachter.
Gaat om een Aerox
Daar hoort normaal 110ML aan olie in, je kunt van die speciale tubes gebruiken met precies die hoeveelheid, verkrijgbaar bij de meeste scooterboeren.hallo,
ik heb bij mijn carterkap een dopje zitten voor de olie, deze zal hoogstwaarschijnlijk voor mijn as zijn, maar hoe weet ik nou of er genoeg in zit ? hij lekt namelijk een beetje en de olie is al smerig oud grijs en bruin achtig,
wil die dus graag vervangen maar welke olie gaat hier in ??
En hoeveel moet er in ?
Thanks
remco
je moet wat met je wiel bewegen dan zie je of de tandjes mooi onder de olie zitten
vind trouwens dat die olie wat naar pis stinkt als die olie lekt is het teken dat je pakking van je vertandingsdeksel lek is.