Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Dankje, zal wel niet zoveel verschillen van de afstelling van een STD uitlaatje, hooguit grammetje lichter, en die heb ik wel in huis :)
Nu papa even lief aankijken :D

Ik heb de laatste tijd veel last van dat me scooter bij wijze van spreke 'stuiterd'. Als ik rij lijkt het zeg maar net of ik over een hobbelige weg rij.
Me banden zijn gewoon goed opgepompt?

Iemand enig idee wat dit is?

Klein vraagje, kenners weten het!

Hoe sluit je een vacuüm op je carburateur af als je geen benzine kraantje heb met een vacuüm.
En is dit eigenlijk uberhaupt wel mogelijk?

Mocht het van belang zijn: Carburateur is een Dell'Ortho 17.5 PHVA.

Lekke veren?

Mmh, dit zou het nog wel eens kunnen zijn. Als ik zeg maar op mijn achterkant duw (Aerox) en mijn hoofd langs de veer hou hoor ik een soort soppend geluid. Duid dit erop dat hij lek is..?

spNk said:
Slip je vaak? Platte vlakken aan je banden oid...

Niet echt vaak nee, hooguit één keer per week een hele korte.. :P Maar had al naar me banden gekeken gevoeld etc. Niks mis voor voor zover ik kon zien, behalve dat er al 2 proppen inzitten. Maar deze zitten er al langere tijd in en heb het probleem pas een weekje ofzo.

Klein vraagje, kenners weten het!

Hoe sluit je een vacuüm op je carburateur af als je geen benzine kraantje heb met een vacuüm.
En is dit eigenlijk uberhaupt wel mogelijk?

Mocht het van belang zijn: Carburateur is een Dell'Ortho 17.5 PHVA.

Gewoon een GOED slangetje pakken die erop zetten en dubbel knikken met wat goede tyraps vast zetten..

Iemand die weet of je zo'n klemmetje om je remhandels vast te zetten ook los kunt kopen? Of zal ik gewoon even de slijptol in mijn huidige stuurunit zetten om deze eraf te halen? (Stuurunits gooi ik toch weg..)

Het gaat hierom:
120706.jpg

Krijg je hem er niet af dan, Loller?

@ PSCL - Zo'n 60km/u op teller, maar ik dacht dat de nieuwe ZIP ook begrenst was op de cilinder?

Nee hij zit vast aan mijn standaard Aerox unit. Maar die units wil ik nu weghalen maar dan kan ik mijn rem niet vast zetten. Dus mijn vraag: Kun je deze klemmetjes misschien los krijgen of moet ik ze ff afslijpen?

Status
Not open for further replies.
Back