Dankje, zal wel niet zoveel verschillen van de afstelling van een STD uitlaatje, hooguit grammetje lichter, en die heb ik wel in huis
Nu papa even lief aankijken
Ik heb de laatste tijd veel last van dat me scooter bij wijze van spreke 'stuiterd'. Als ik rij lijkt het zeg maar net of ik over een hobbelige weg rij.
Me banden zijn gewoon goed opgepompt?
Ik heb de laatste tijd veel last van dat me scooter bij wijze van spreke 'stuiterd'. Als ik rij lijkt het zeg maar net of ik over een hobbelige weg rij.
Me banden zijn gewoon goed opgepompt?
Mmh, dit zou het nog wel eens kunnen zijn. Als ik zeg maar op mijn achterkant duw (Aerox) en mijn hoofd langs de veer hou hoor ik een soort soppend geluid. Duid dit erop dat hij lek is..?
Niet echt vaak nee, hooguit één keer per week een hele korte.. Maar had al naar me banden gekeken gevoeld etc. Niks mis voor voor zover ik kon zien, behalve dat er al 2 proppen inzitten. Maar deze zitten er al langere tijd in en heb het probleem pas een weekje ofzo.
Iemand die weet of je zo'n klemmetje om je remhandels vast te zetten ook los kunt kopen? Of zal ik gewoon even de slijptol in mijn huidige stuurunit zetten om deze eraf te halen? (Stuurunits gooi ik toch weg..)
Nee hij zit vast aan mijn standaard Aerox unit. Maar die units wil ik nu weghalen maar dan kan ik mijn rem niet vast zetten. Dus mijn vraag: Kun je deze klemmetjes misschien los krijgen of moet ik ze ff afslijpen?
2 takt, sorry niet vermeld. en volgens mij is die niet anders begrenst ofzo..
want de vario ring kon er ook gelijk uit (bij aankoop) zo dat hij harder ging, maar me vader wilde eerst dat ik eerst 1000 km std ging rijde
Nee hij zit vast aan mijn standaard Aerox unit. Maar die units wil ik nu weghalen maar dan kan ik mijn rem niet vast zetten. Dus mijn vraag: Kun je deze klemmetjes misschien los krijgen of moet ik ze ff afslijpen?