Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Dat ding is een plugje waardoor je de carb makkelijk leeg kan laten lopen. Als je normaal gesproken die grote schroef aan draait, zou deze gewoon af moeten dichten.

Verder kunnen wij niets over je sproeier grootte zetten, niet eens een indicatie geven, aangezien je er geen setup bij vermeld....

Uitlaat is een kwestie van lassen, zit toch gewoon een losse flens overheen.

hey oke thanks,

dit is trouwens men set up :

Zijn de ongespoten zijschermen voor een Aerox van TNT spuitklaar?

Ik neem aan van wel toch?

http://www.easyparts.nl/showarticle...-480-649/Zijscherm-Aerox-Tnt-Blank-Links.html

Iemand?

En weet iemand waar in de voorkant van een linkerstuurschakelaar kan vinden in het ZWART (voor aerox)

Ik vind ze in; chroom, blauw,carbon.

Laatst vroeg ik het ook al; Past de linkerhelft van een nieuw model aerox op de kabelboom van een oud model(en werkt het ook)

Volgens mij kan het wel, want ik zie bijv. op easyparts alleen maar rechtse stuurschakelaars waarbij OUD model staat, en geen linkse.
Dus past en werkt dit gewoon?

Wat een beun ding.. :P
Beter monteer je een origineel filter, eventueel ontgrensd...
Maar met powerfilter kan het wel kloppen dat je dik boven de 100 moet zitten hoor.
Een extra massa draad aanleggen kan ook geen kwaad om te proberen.

haha ja idd, heb alle kappen er nu af, donderdag wordt het mooi weer, effe in de achtertuin alles in orde maken, lampen deden het niet, ook al effe gefixt, heb het ding voor 500 euro gekocht dat is geen geld maar daar zaten gelukkig gratis problemen bij :P

standaard maar effe fixe, leunt veels te ver door, uitlaat lassen, en kickstart heb ik naar stront getrapt , die moet ik ook ma effe maken zal ook gelijk carter cap croom maken agja ik maak dan nog wel weer is foto's kunnen jullie wel zine hoe het is geworde <]

en sproeier 90 in gedaan morgen maar even zien hoe dat loopt:P

ltrr

ik heb een derbi , en daar moet ik knipper ligjes vanaf halen
dat opsig is niet zo kunst maar wat moet ik met die kabel doen die ik dan over houd ?
kan ik die gewoon digt maken, bijv. bescherm stukje over einde heen doen.
Of moet ik die egt helemaal weg halen.
niet dat ik daar problemen mee krijg of iets als ik die laat zitten ? :)
alsvast bedankt

Status
Not open for further replies.
Back