Heb zelf een DR50, rij er nu een jaar mee rond en doet het nog altijd ronduit perfect. Vind ik zelf dus wel een aanrader. Volgens sommige forumleden is ie in verhouding tot de std. cilinder wat hoogtoeriger waardoor er dus meer slijtage is. Nu boeit dat mijzelf eigenlijk geen donder, het is maar dat je 't weet.
Ik heb ook een keer zo'n goedkope TNT vervangings cilinder (25 euro inc. zuiger) gemonteerd bij een vriend van mij, 1x kicken en hij deed het prima. Inmiddels rijd zn scooter niet meer, maar hem kennende heeft dat weinig met de kwaliteit van de cilinder te maken. Vond hem er zelfs wat beter afgewerkt uitzien dan de dr50, afgezien van de zuiger.
Een 2007/2008 model heeft geen licht schakelaar meer, dus gaat niet passen zonder aanpassing gok ik.
Zie hier ter verduidelijking:
[ir]http://www.yamaha-motor.nl/Images/2009-Aerox-R-detail-02_tcm42-268796.jpg[/ir]
Kan je ook binnen een meter aan"rennen" als het allemaal netjes afgesteld over het algemeen.
Op een scooter in pak komen ziet er ook niet super professioneel uit natuurlijk dus daar zou ik me niet al te druk om maken, anders parkeer je gewoon altijd net om de hoek en kom je aangelopen alsof er voor jouw dikke wagen geen parkeerruimte in de buurt was
Nee, normaal heb je namelijk 1 schakelaar om je dimlicht aan te doen of je normale licht, en vervolgens aan de andere kant van het stuur een schakelaar om het groot licht aan te doen.
afstellen hehey,
ik heb een vraag over het afstellen van mijn f15 firefox.
setup: laser x-pro
power1 vario
en voor de rest standaard
ik zou graag willen weten welke rolletjes, sproeier, trekveertjes, en drukveer ik moet gebruiken.
alvast bedankt
greetz
Julian
Als mijn fox stationair loopt loopt hij heel hoog stationair als ik dan aan de chokekabel trek loopt hij gewoon stationair laat ik hem los dan loopt hij langzamerhand weer hoger stationair... Lastig? Wat is hiervan de oorzaak?
Groetjes
afstellen he
begin met 6g rollen sproeier 70(luchtfilter ongrenst?)
gele drukveer..
sr2000 is morini carburateur , veel delen zijn zo over te zetten het blok is zonbeetje hetzelfde volgens mij maar mischien dat iemand het al eens geprobeerd hadVolgens mij is SR2000 piaggio, en gaat dat dus denk ik niet passen. Maar ik kan hierover geen 100% zekerheid geven.