Sorry, dacht dat je het over snelheid had8P:winner:Ik ken sowieso 2 aeroxjes die met sproeier 104 rijden... ikzelf zat geloof ik op 98...
Stop er gewoon 10 maten groter in en ga eens wat rijden. Je moet in ieder geval heel wat groter. Waarom doe je hem er trouwens op, jij rijdt toch maar met een 50cc'tje ?
Sorry voor de 'ietwatsnelle' kick. Maar wil eigenlijk vandaag nog even bestellen, dus als iemand het weet, hoor ik het graag :WGoedenmorgen,
Ik heb onlangs een MHR 2008 variateur in handen gekregen.
Nu vroeg ik mij het volgende af:
De maat rolletjes die erin moet is toch 19x15,5?
En hoeveel grams rolletjes zal ik ongeveer moeten hebben met deze 'setup'
Aprilia SR (AC)
Alles standaard, maar ontgrenst.
Polini gele trekveertjes
Malossi witte drukveer
MHR 2008 vario
Alvast bedankt!
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=5411Sorry voor de 'ietwatsnelle' kick. Maar wil eigenlijk vandaag nog even bestellen, dus als iemand het weet, hoor ik het graag :W
klopt... afstellen zal er ook niet makkelijker op worden..Niks van te zeggen... snap überhaupt niet dat je met zo'n vario op een std setup gaat rijden.
Blijven gewoon schoon hoor, je krijgt op je fiets toch ook geen vieze voeten behalve als je door een plas water rijdt Stoer dingetje trouwens op de foto, zou persoonlijk de trappers vervangen door steuntjes maar dat is smaak
zou persoonlijk de trappers vervangen door steuntjes maar dat is smaak
alsof er voor jouw dikke wagen geen parkeerruimte in de buurt was
Zit ook gewoon een elektrische start op.Kan je ook binnen een meter aan"rennen" als het allemaal netjes afgesteld over het algemeen.
Kort vraagje:
Past een linkerstuurschakelaar(toeter,knipperlichten, groot/dimlicht) van een Aerox 2007 of 2008 op een 2002 model?
Het past wel, maar is het electrische gebeuren exact hetzelfde?, zodat het ook werkt?
Ik zou graag een originele luchtgekoelde gietijzeren cilinder willen hebben voor Minarelli Horizontaal. Of een goede imitatie. Iemand aanraders? Of iemand die iets in de aanbieding heeft?