Jij hebt zeker geen ervaring met een DR70?sproeier 82 @ dr70.. doe maar 20 maten groter
Aloha,
Ik had laatst een nieuwe V-snaar gemonteerd, eentje van het merk Dayco. Nou merkte ik op het begin toen ik effe ging testrijden dat hij al meer grip had dan de vorige snaren die ik had (bando). Echter is dat verhaaltje nu anders... Bij een koude motor (en wat ik denk bij koude poulie's dus) slipt mijn vsnaar... Zo gauw ik een paar km heb gereden heeft hij wel weer genoeg grip. Ook als ik hem bij mijn vario eraf pak schuift hij meteen automatisch helemaal naar boven bij de koppeling, als hij al niet helemaal eruit valt...
Hoe kan dit nou ? Snaar is trouwens gewoon voor een Peugeot Speedfight (volgens de verpakking)
Misschien lijkt het zo dat hij meer grip krijgt. Die zwaardere rollen geprobeerd?
Inderdaad nog geprobeerd ja, maar liep het alleen maar kut mee. Toen nog gemixt geprobeerd (4.3gr totaal) was ook niks, en toen weer met 4.0 maakte die opeens geen overtoeren meer... Bij de scooterzaak hier in 't dorp zeiden ze dat ik hem moest uitshimmen. Toen dacht m'n vader meteen weer dat die Dayco snaar geen zak waard is en moest ik een Bando gaan halen omdat ik die voorheen ook had >.< Morgen ga ik er denk ik weer mee bezig.
Waar elke minarelli scooter op begrensd is,aprilia rally (mina hori ac uit 1997)
waar is die begrensd?
groeten en alvast bedankt
Morini.effe een snel vraagje, een bekende heeft een aprilia sr ditech uit 1998 maar die is vastgelopen. nu was mijn vraag, dat is toch gewoon minnareli horizontaal? of heeft die weer een speciaal type? mischien een rare vraag maar moet het echt weten.
met voorbaat dank.
Morini.
Waarom heb je dat neit gedaan dan als het daarmee goed liep en je gewoon aan een nieuw snaar toe was (hoeveel km heeft dat ding dan al wel niet gelopen voor er een nieuwe snaar op moet ..)