Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

"Dus lichtere rollen?"

We weten niet eens wat het doet... maakt het te veel toeren? Zwaardere rollen..
Maakt het te weinig toeren? Lichtere rollen..

Ik heb wat zitten zoeken op internet en nu zie ik, zover ik het heb kunnen vinden, dat er 2 titanium drijfstangen zijn.
Ééntje van Polini en één van malossi.

Mijn vraag is echter, wat is de drijfstanglengte van deze? 80mm? 85mm? ...?

ik had eens een vraagje,
een kameraad van me heeft een speedfight 2 maar deze komt niet optoeren en trekt niet goed.
wellke rollen zouden hier in moeten?
zijn setup is alles ori behalve de varioring eruit.

mvg kevin

Ik heb een Slider met technigas next-r uitlaat welke ik bij mijn yamaha dealer laten steken heb.
probleem: Telkens wanneer ik lange stukken rij (en de brommer dus zeer warm wordt) slaagt hij af, dit gebeurt geleidelijk aan en de 'brul' vermindert dan zachtjes tot de motor helemaal stil ligt... Iemand die hier een oorzaak aan kan geven?
Ik heb ook al ondervonden dat hij redelijk traag reageert wanneer ik de gas opendraai en dit zou veroorzaakt worden door een te klein spruitstuk? (waarschijnlijk niet mee vervangen toen?)

dankuwel.

sr

Hallo, ik heb laatst een sr viper gekocht en ik kwam erachter dat hij lichtjes van links naar rechts gaat met rijden, naarmate je harder rijd 55-60 stopt dit enig idee?

Hai, welke rolletjes raden jullie aan? Weet dat ik zelf de perfecte moet uitzoeken, maar ongeveer.. Morini-blok, Leovince TT, gele drukveer en groene veertjes.. Zal ik rond de 3, 4 of 5 gram gaan zitten? :p

Omdat mijn koppeling versleten was heb ik een nieuwe besteld. Maar nu slipt deze dus. Zou dit kunnen komen omdat de veertjes die erin zitten (rood) te sterk zijn? Wat voor koppeling er eerst in zat weet ik niet, maar nu heb ik een Adin. De veertjes die erin zaten hebben geen kleur (meer :+ )

Omdat hij dezelfde symptomen heeft als met kapotte koppeling: Op de bok gas open --> veel toeren en achterwiel maakt goed snelheid (voor zover ik dat in kan schatten als hij op de bok staat) en op de grond --> weinig toeren en optrekken als een slak :|

Als die weinig toeren maakt slipt die dus niet he, dan zou die juist "vrij" rond draaien dus volop toeren kunnen maken (alleen zal dan je achterwiel niet of nauwelijks in beweging komen). Verkeerde conclusie dus.

Status
Not open for further replies.
Back