Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Dat valt best mee, een cilinder die niet super hard loopt zal zowieso niet zo snel slijten. Als je een goed merk koopt, ga je IMO weinig verschil merken kwa slijtage met een originele cilinder. Ik zou overigens niet weten wat een goede originele cilinder is, welke ik je wel af kan raden is de dmp, die is gewoon veel te traag. Volgens mij zijn de power1 cilindertjes wel goed.
 
Mn booster trekt goed op maar zakt helemaal in na +- 30km/h en trekt dan praktisch niet meer op, m'n gasnaald staat nu in de diepste stand(clipje vanboven) en hij heeft enkel geen dip als m'n gasnaald VOLLEDIG dichtstaat, zelfs bij 1.5 slag wel.
Iemand een idee?
Mina verticaal:
dellorto 17.5, sproeier 80
DR50 (denk ik!)
Polini speedcontrol vario
Polini 2g koppeling
Polini membraanklepjes 0.35mm (groen)
yasuni R
volledig ontgrenst.
Edit: ook blijft hij na volgas stilstaand even in toeren hangen tot hij normaal stationair draait (valse lucht?) pakking membraan/spruitstuk is al vervangen en haalt niets uit.
 
Dat valt best mee, een cilinder die niet super hard loopt zal zowieso niet zo snel slijten. Als je een goed merk koopt, ga je IMO weinig verschil merken kwa slijtage met een originele cilinder. Ik zou overigens niet weten wat een goede originele cilinder is, welke ik je wel af kan raden is de dmp, die is gewoon veel te traag. Volgens mij zijn de power1 cilindertjes wel goed.

Ja zat idd ook te denken aan zo'n Power1 ding. Met Power1 krukas etc. Lekker goedkoop setje. Geloof dat imitatie krukassen ook maar een tientje schelen met een Power1...
 
Ik ben van plan om een nieuwe Gianelli uitlaat te kopen.
Ik heb een standaard Aerox met alleen de vario-ring eruit.
Dus ik zit nu te twijfelen tussen de Gianelli Shot en de Extra Chroom.
Zelf vind ik de Extra Chroom mooier, en hij is nog goedkoper ook.
Maar welke is een betere keus voor mij?
 
Last edited:
Ik ben van plan om een nieuwe Gianelli uitlaat te kopen.
Ik heb een standaard Aerox met alleen de vario-ring eruit.
Dus ik zit nu te twijfelen tussen de Gianelli Shot en de Extra Chroom.
Zelf vind ik de Extra Chroom mooier, en hij is nog goedkoper ook.
Maar welke is een betere keus voor mij?
shot rijdt lekkerder\sneller, en de chrome is mooi maar moet je ook goed onderhouden natuurlijk... persoonlijk zou ik voor de shot gaan, dan heb je gewoon 1 van de beste uitlaatjes die er zijn voor jou scooter
 
hallo ik heb een probleem met mn neos.
ik heb de uitlaat eraf gehaalt omdat ik de velgen liet overspuiten na het over spuiten wiel er weer op gezet en uitlaat ook,maar als ik hem startmet de kickstart puft de uitlaat heel raar en als ik gas geff gaat hij niet vooruit, ik dacht dat de uitlaat niet goed vast zat ofzo maar ook gechecked maar zit gwn goed volgens mij wie kan mij verder helpen?
 
ik reed zostrax naar huis en opeens zakten de prestaties flink in
eenmaal thuis uitgezet en aangekickt, heel weinig compressie, trekt voor geen meter op en gaat langzaam naar de top
enig idee wat het is?
dr70
yas z
multivar
rest std
 
hallo ik heb een probleem met mn neos ik had de uitlaat eraf gehaalt omdat ik mn velgen liet overspuiten na het overspuiten gwn weer de uitlaat eronder gezet maar als ik hem kickstart puft de uitlaat heel raar en als ik gas geef komt hij niet eens voorruit.wie kan me helpen.
 
hallo ik heb een probleem met mn neos ik had de uitlaat eraf gehaalt omdat ik mn velgen liet overspuiten na het overspuiten gwn weer de uitlaat eronder gezet maar als ik hem kickstart puft de uitlaat heel raar en als ik gas geef komt hij niet eens voorruit.wie kan me helpen.

hij krijgd waarschijnlijk valse lucht heb je er ene goede pakking tussen gedaan ? rijd hij ook zonder uitlaat ?
 
ik heb nog niet gekeken of hij ook zonder uitlaat rijd maar het lijkt erop dat de uitlaat niet goed aansluit ofso, want er zit nog een stuk tussen blijkbaar heeft daar nog een ring gezeten ofso dat weet ik niet weet jij mischien wat er tussen de uitlaat en tussen het gat moet waar hij op aansluit?
 
vraagje

ik heb een std setup : met een Bidalot c16 of iets met SC nog iets , maar
hij rijd maar 58 en hij is afgesteld .. ik denk zelf behoorlijk brak dan..

dus lichtere rollen ? ( ik heb er nou rollen in zitten die ik nog had liggen omdat ie anders geen rollen had )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top