Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Niemand die het weet ? :P Heb me laatst laten vertellen Bridgestone ML50 banden ?
ik ging langs de dealer voor nieuwe bandjes
zei ie tegen mij ml 50 rijdt fantastisch, maar zijn na 2000km op.
dus ik andere kopen.
2 dagen later kom ik een vriend van me tegen, zie ml 50 op zn wiel, blijkt dat die ze er al 10000km onder heeft en ze er nog keurig uitzien:|
zou dus zeker voor ml50's gaan

hey,

ik heb haarscheuren in mijn voor band zitten,
is het slim om die te vervangen wanr als die knapt onder het rijden ga je tog op je b*k?
en wat is dan een goed kope en goede band?:P
alvast bedankt.
greetz A.sR

als je er echt zeker van wil zijn zou ik hem vervangen maar een haarscheurtje is opzich niks als je er je nagel tussen kan doen zou ik hem vervangen ( het hoefd vaak wss nog niet eens, maar toch voor je eigen veilig heid ;)

en voor een merk band moet je zelf ff googelen en op site zoeken en reviews lezen

nu heb ik een brandende vraag die niet kan wachten toto de scooter zaken weer open zijn.

kan ik een digitale kabel op het std wieltje van een firefox doen of moet er dan ook weer een nieuw wieltje op ?

hallo ik heb een dna, met leovinci uitlaat, loppt rond de 95, en laatst reed ik gwn, opeens begon ie te sputteren, en sindsdien krijg ik hem niet meer goedlopend, hij prutelt alleenmaar, ik dacht eerst dat het overtoeren was, alvast bedankt

hallo ik heb een dna, met leovinci uitlaat, loppt rond de 95, en laatst reed ik gwn, opeens begon ie te sputteren, en sindsdien krijg ik hem niet meer goedlopend, hij prutelt alleenmaar, ik dacht eerst dat het overtoeren was, alvast bedankt

koppeling versleten, was vorige week ook bij n maat van me, ook gilera, rijdt ook rond de 95, dus zou goed kunnen

als je er echt zeker van wil zijn zou ik hem vervangen maar een haarscheurtje is opzich niks als je er je nagel tussen kan doen zou ik hem vervangen ( het hoefd vaak wss nog niet eens, maar toch voor je eigen veilig heid ;)

en voor een merk band moet je zelf ff googelen en op site zoeken en reviews lezen

nu heb ik een brandende vraag die niet kan wachten toto de scooter zaken weer open zijn.

kan ik een digitale kabel op het std wieltje van een firefox doen of moet er dan ook weer een nieuw wieltje op ?
je hebt zegmaar van die dingetjes die klik je erop en dan kun je je digitale kabel erop aansluiten

Ik denk niet dat dat bestaat... volgens mij gebruiken digitale tellers ook gewoon een analoge bron, maar ik kan me vergissen. (iig de standaard gemonteerde tellers)

dna

maar hij heeft het over overtoeren
dat was ook het geval bij die maat van me-:-

nee koppeling is niet versleten van het een op het ander moment, en hij maakt totaal geen overtoeren eerder onder rond 7000 nu eerst 10500, hij heeft totaal geen trekkracht, en bougie is week geleden vervangen, toen liep ie perfect dus nee..

mvg

Weet iemand een webshop waar ze standaard Minarelli horizontale onderdelen verkopen ? Of een webshop imitatie onderdelen ( mist deze net zo slijtvast zijn ? ) ?

Ik wil namelijk mijn gehele AC Minarelli horizintale SD brom-carters reviseren. Zodat hij weer ' nieuw ' is. Kan ik er lang tegen aan.

wrs staat dit verkeerd maar vond nergens anders info hierover
maar zijn bandit helmen legaal in belgië? want ze zijn niet DOT-approved ofzoiets heb ik ergens gelezen & ik wil zo 1 ('t zijn coole helmen) en als ze niet legaal zijn zit ik met probleem..

Weet iemand een webshop waar ze standaard Minarelli horizontale onderdelen verkopen ? Of een webshop imitatie onderdelen ( mist deze net zo slijtvast zijn ? ) ?

Ik wil namelijk mijn gehele AC Minarelli horizintale SD brom-carters reviseren. Zodat hij weer ' nieuw ' is. Kan ik er lang tegen aan.
Dat wil je echt niet :P
Een originele minarelli (of iig Aerox) cilinder is 240 euro....8P

Status
Not open for further replies.
Back