Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

hey,
ik had een vraagje.
als ik het contact alleen aan heb staan en de motor loopt nie branden me voor en achterlamp niet. maar als ik hem start weer wel. de toeter doet het gewoon wel altijd..
maar als ik er dan mee ga rijden branden ze voor en achter door..
hoe kan dit???

en heeft iemand een site ofzo waar er een handleiding staat voor een aerox van de bedrading?

Groetjes,
Guido
 
Hallo heb eens een vraagje, mits men uitlaat toch rot is en ik nu een nieuwe(2dehands) mag kopen ben ik opzoek naar een niet te dure maar wel goede uitlaat voor een 50cc. Maar het moet een uitlaat zijn waarbij de flens die je aan de cilinder moet vastmaken verdraaibaar is, en ze hebben mij al gezegt dat ik een yasuni moet kopen maar heeft het veel nut dat ik een yasuni koop voor een helemaal standaart scooter? Mits het ook een beetje de bedoeling is hem wat harder te laten rijden met alleen maar de uitlaat te vervangen. Grts lode
 
het licht er aan welke Yasuni je koopt
de r is heel goed op een ori cilinder
maar als je die er op doet moet je de scooter ook helemaal op nieuw afstellen
rollen, drukveer, trekveren, sproeier,
ps om wat voor scooter gaat het:p
 
nee maar ik heb geen race bougies alleen normale ben meer van het huis tuin en keuken scootertje alhoewel ik nog nooit in de keuken er mee ben geweest

vraagje: ik heb een scooter gekocht en daar zat een digiteller op probleem is
er zit wel een km kabel bij maar die is voor analoog -_- en er zit een analoog wieltje op of het standaart wieltje zeg maar kan je daar een dgitale kabel op vast maken ?( en ja hetmoet werken :P)
het is een malaguti f 15
 
race bougies? :S het eenigste wat ik ken zijn die irriudium ( als ik het goed heb maar een bepaalde benaming) dat die er zijn.

verder gaat het om de hittegraad van een bougie enzo.
 
Hallo ik ben van plan mijn scooter op te voeren ze hebben mijn brommer afgesteld op 50Km/u doormiddel van een buisje in de uitlaat en varioring maar nu wil ik hem terug opvoeren en ga ik die dingetjes eruit gooien en dan een paar maatjes groter in sproeier om de uitlaat goed te kunnen afstellen maar nu is de vraag: Als je nu ergens heen rijd en dat is bv verder dan 20Km en je zit dan zo rond de 80-90 te rijden ofzo is dat wel goed voor een lucht gekoeld blok of moet ik hem ombouwen naar watergekoeld?
 
Ola, klein vraagje ligt wss aan me ontsteking maar toch maar ff vragen of iemand al eerder heb gehad.
Als me scootert warm is en ik geef vol gas, plof plof knal plop en vonken uit me uitlaat.
Te weinig brandstof of me bougie....
Kan niet aan me vliegwiel of w/e liggen dat is allemaal standaard, hij draait ook ruimschoots 11-12 duizend toeren, zal ik daarvoor een race bougie halen?

Thanks
 
meschien moet je je demper wol vervangen of je uitlaat laten na kijken ?
en meschien is je bougie kapot ja je kan altijdje uitlaat even eraf halen en kijken naar je demper

@ justmoi
 
Hallo,

1)Kwam net terug van school en voelde mijn scooter wat inhouden.
Het heeft gister flink geregent (stond buiten tijdens schooltijd) denk aan water in m'n bougiekop ?

2)Ikzelf zou ook een andere V-snaar willen steken.
standaard koppeling en variateur

Ik wil dus echt wel kwaliteit, dus dacht aan malossi.
Maar hier wordt gesproken over: malossi kort en malossi lang

http://www.jrmotoren.nl/malossi-c-110_112.html

Wat moet ik nemen ?
als je een betere snaar weet, spreek en ik luister
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top