Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Die malossi snaren zijn veel te duur... gewoon een doorsnee snaar (dayco) gaat lang zat mee. Waarom wil je overigens een nieuwe?

Duur ? Tegenwoordig zijn ze al voor €20,- verkrijgbaar. ;) Weet niet voor hoeveel die Dyco snaren verkrijgbaar zijn , maar €20,- is echt niet duur.

Hallo ik heb gisteren mijn uitlaat opnieuw afgestelt (andere flens, sproeier, varioring eruit) maar nu wou ik hem terug 50 laten lopen en heb alles terug begrenst maar nu gaat hij nimmer hij start wel en blijft mooi draaien maar wanneer ik gas geef dan is er het bekende bwooaap geluid en valt hij stil ik weet niet wat er mis is want alles zit terug zoals hij vroeger 50 liep en nu gaat hij nimmer? grts driftkikker

@Driftkikker:
kijk even of je je carberateur wel goed in je inlaat (naar je cilinder toe (Das de wig tog?)) geduwt hebt en dat ringetje er om heen wel goed vast gezet hebt, dat had ik laatst -.-
stom maar ja.
Kan gebeuren.
Probeer dat eerst eens

Hallo mensen.
Vraagje van mijn kant.

Wat is nou een goeie vario voor optrek?
Gewoon een losse vario.
Het moet voor een minarelli blok zijn.
Ik wil de vario i.c.m. met een Stage 6 Race koppeling en een 17,5 mm Carb gebruiken voor super optrek :P (optrek junkie)

Halloo :P

Kweenie of deze vraag hier tussen past, maar ik moet dus een pakketje opsturen met scooter onderdelen erin maar weet niet hoe dat moet :P Heb gekeken op TNT Post.nl kon daar alleen uit opmaken dat het 6,75 ging kosten. Maar moet ik nou dus die spullen gewoon in een doosje stoppen dichtmaken adres erop en bij een postkantoor afgeven ofzo??
Hoe werkt dit?? :S kan iemand mij dat uitleggen? Alvast bedankt!!

Je stopt de spullen in een stevige doos, die tape je dicht, je plakt het adres erop, en je eigen adres aan de zijkant (voor het geval het onbestelbaar is, zet er ff bij dat dit het afzendersadres is), ga naar het postkantoor, betaal 6,75 en laat het versturen :) easy als wat.

Ik heb 2 vraagjes,

Waar zit de accu van een Aerox?
En hoe gaat de buddy van een Aerox open?

Sorry voor de domme vraagjes, maar ik krijg die buddy echt niet open. :P

je accu zit als het goed is tussen je beenen onder dat klepje.
Verder je buddy daar moet je de sleutel aan de zijkant in stekken en dan omdraaien dan klikt ie los en is je buddy open

Beste mensen,

Ik reed laatst van de ANWB naar huis, heb voor stoplicht gestaan liep gewoon normaal. Ging bij mijn inde straat de bocht ( gaf geen gas) deedtie ook normaal. Rijd ik de oprit op, laat ik gas los, valt ineens die scooter uit en start hij absoluut niet meer. Heb dit al gechecked:

-kijgt mengsel
-heeft compressie
-Geeft goeie vonk

Wat kan dit zijn? Iemand ervaring ermee?

mengsel + compressie en een goede vonk is lopen... dus zal 1 van de 3 wel niet helemaal goed zijn ;)

Membraan kleppen? Nieuwe bougie? Kijk cilinder eens na? etc etc

Tis idd (net als de meeste yamaha's trouwens :)) vastgezet in het contactslot. Zelfde actie als de scooter op stuurslot zetten, alleen druk je de sleutel nu niet in ;)

Status
Not open for further replies.
Back