Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Je zegt het zelf al, dat mag niet. Dus je zit met een probleem. Kijk anders naar een Airoh Miro Dull Black. Erg dikke helm!
yuck...systeemhelmen daar moet ik het niet van hebbe hoor x|
design is wel knap niets op tegen maar dat soort helmen zie ik beter passen op zo ouwe,wannabe biker met een touringmotor :+ nee nee geef mij maar de bandit alien 2
weet je mss andere vette helmen ??

Mja, olie vlekken krijg je bijna niet weg... je kan het wel verminderen door er met thinner oid overheen te gaan en dan met een doek wrijven... hoge drukspuit kan helpen maar vaak word de vlek vanzelf minder als je een paar maandjes verder bent (mits het buiten is natuurlijk).

Piaggio Ape 50 cc Europe

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag je over een Tuktuk( piaggio ape 50 cc) Ik weet niet of deze vraag hier hoort, anders graag even een tip waar dit wel kan!

Het volgende wat ik wil vragen:

Door een losgelopen moer, is het een achterwiel tijdens het rijden eraf geschoten, en de (rem)ankerplaat iets naar binnengeschoten waardoor het geheel aanloopt.

Kan ik deze anderplaat terugbuigen en netjes glad maken zodat deze niet meer aanloopt, of is een nieuwe echt noodzakelijk? Dit aangezien een nieuwe ankerplaat al gauw +/- 100 euro kost.

Ik hoor graag van jullie,

Robert

nee koppeling is niet versleten van het een op het ander moment, en hij maakt totaal geen overtoeren eerder onder rond 7000 nu eerst 10500, hij heeft totaal geen trekkracht, en bougie is week geleden vervangen, toen liep ie perfect dus nee..

de mensen van de brommerwinkel hier(de jager) die zeiden dat me dashboard kapot was, en omdat die via de ontsteking werkt hij zo raar doet, nu heb ik me dashboard eraf gehaald maar dat maakt niks uit, nu zit ik te denken aan de bobine of dat ie niet goed geaard is, kan dit?, en waar zit je aarde aan je blok bij dna?

alvast bedankt

probleem brandstof vlotter

goed dag alle
ik heb een groot probleem
als ik mijn stekker van me benzinne vlotter aansluit
slaat alles kort en start simpelweg niet meer .
haal ik de stekker van de vlotter los start ie in een keer zonder problemen
heb me kabelboom al helemaal na geken maar niets mis mee
aarde is ook goed aangesloten
weet iemand mischen nog wat de oordzaak kan zijn ??? :L

Je moet gewoon een flesje olie halen bij een brommer boer, die weten wel wat je moet hebben. Vaak is dit gewoon kroon olie (doorzichtig plastic flesje met rode dop met tuut).

Status
Not open for further replies.
Back