Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Zo dan :W

oudevario3.jpg

oudevario4.jpg

Hoort dat trouwens op de 2e foto in de hoek dat gaatje waar de schroef/bout in kan om de varioplaat vast te zetten dat dat er zo uit ziet ? Want mij lijkt dat er een stukje is afgebroken of iets dergelijks.

Zo dan :W

[FOTO]

Hoort dat trouwens op de 2e foto in de hoek dat gaatje waar de schroef/bout in kan om de varioplaat vast te zetten dat dat er zo uit ziet ? Want mij lijkt dat er een stukje is afgebroken of iets dergelijks.

Juist. Maar dat stuk vlees weg gesleten hoort niet. :D Wel heel erg oud die variateur. :P

ik heb een prachtige di tech op t oog
maar hij is helemaal standaard
Als ik hem zou willen opvoeren, moet ik dan gewoon de carb-rollen-koppeling afstellen, of moet er ook nog iets gedaan worden aan de onsteking of injectie? want daar snap ik geen drol van..

" Gameboy " laten opvoeren. Hiemee pas je alles aan geloof ik in het elektrische gedeelte. Weet ook niet precies. Ik zou überhaupt geen Di-Tech kopen. :P

Nog een vraagje van mijn kant:

naamlooseyu.png

De stage 6 inlaatset voor Peugeot, als ik daarop een 17,5mm Dell'Orto zet, kan ik dan nog gewoon mijn originele luchtfilter behouden ?

En nog een vraagje, wat voor membraans kunnen in die set ? (Piaggio, Minarelli Horizontaal etc.)

Last edited:
ik heb een prachtige di tech op t oog
maar hij is helemaal standaard
Als ik hem zou willen opvoeren, moet ik dan gewoon de carb-rollen-koppeling afstellen, of moet er ook nog iets gedaan worden aan de onsteking of injectie? want daar snap ik geen drol van..
Het enige wat je er zelf aan kan doen is de vario ring eruit halen.
Misschien kan je dealer nog andere software op je ecu zetten, maar dit is niet nodig.

Nog een vraagje van mijn kant:

naamlooseyu.png

De stage 6 inlaatset voor Peugeot, als ik daarop een 17,5mm Dell'Orto zet, kan ik dan nog gewoon mijn originele luchtfilter behouden ?

En nog een vraagje, wat voor membraans kunnen in die set ? (Piaggio, Minarelli Horizontaal etc.)

Membranen. :D

Maar , als de inlaat kant van de carburateur op dezelfde punt uitkomt wel.

Haha ja zat al te twijfelen tussen membranen/membraans en had eerst membranen en daarna veranderd naar membraans :W

Maar of dat zooitje dus allemaal op de zelfde plaats komt te hangen was mijn vraag 9||6

Kijk is rond bij Peugeot project oid. Kom je er gauw genoeg achter. ;)

Sinds kort wil me electrische start het de ene keer wel doen ( vaak vlak na het rijden ) , en dan de andere keer weer niet. Als ik probeer te starten hoor ik getik. Nieuwe accu denks ?

haai

ik heb een gilera DNA met een probleem
als ik rij en ik rij op asfalt is er niets aan de hand en rijd hij lekker door .. maar zodra ik op een stenen weg met hobbeljes of drempels valt mijn gas weg..
ik moet wachten tot ik bijna stilsta en dan pakt hij automatisch het gas weer op
ik snap er niets van en heb al gekeken of er wat los zit maar ik kan niets vinden
wie kan mij helpen??

alvast bedankt!

grts

haai

ik heb een gilera DNA met een probleem
als ik rij en ik rij op asfalt is er niets aan de hand en rijd hij lekker door .. maar zodra ik op een stenen weg met hobbeljes of drempels valt mijn gas weg..
ik moet wachten tot ik bijna stilsta en dan pakt hij automatisch het gas weer op
ik snap er niets van en heb al gekeken of er wat los zit maar ik kan niets vinden
wie kan mij helpen??

alvast bedankt!

grts

Waarschijnlijk iets in je carburateur mis oid. Met name je vlotterbak. Heb je die al nagekeken ?

Status
Not open for further replies.
Back