www.easyparts.nl
www.euroscooters.nl
easyparts heeft het meeste wel succes!
Ja , weet je wat das kost !
8)
Dat wil je echt niet
Een originele minarelli (of iig Aerox) cilinder is 240 euro....8P
Dat valt best mee, een cilinder die niet super hard loopt zal zowieso niet zo snel slijten. Als je een goed merk koopt, ga je IMO weinig verschil merken kwa slijtage met een originele cilinder. Ik zou overigens niet weten wat een goede originele cilinder is, welke ik je wel af kan raden is de dmp, die is gewoon veel te traag. Volgens mij zijn de power1 cilindertjes wel goed.
shot rijdt lekkerder\sneller, en de chrome is mooi maar moet je ook goed onderhouden natuurlijk... persoonlijk zou ik voor de shot gaan, dan heb je gewoon 1 van de beste uitlaatjes die er zijn voor jou scooterIk ben van plan om een nieuwe Gianelli uitlaat te kopen.
Ik heb een standaard Aerox met alleen de vario-ring eruit.
Dus ik zit nu te twijfelen tussen de Gianelli Shot en de Extra Chroom.
Zelf vind ik de Extra Chroom mooier, en hij is nog goedkoper ook.
Maar welke is een betere keus voor mij?
je carburateur zit niet rechtstreeks op je cilinder:Wmaar als ik een 17.5mm koop past hij dan wel op een 70cc cilinder of hoe zit dat?
hallo ik heb een probleem met mn neos ik had de uitlaat eraf gehaalt omdat ik mn velgen liet overspuiten na het overspuiten gwn weer de uitlaat eronder gezet maar als ik hem kickstart puft de uitlaat heel raar en als ik gas geef komt hij niet eens voorruit.wie kan me helpen.