Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

hey,

ik heb laatst een nieuw blok moeten kopen,
maar ben er dus achtergekomen dat het gaat om een 100mm trommel blok gaat.
het probleem is dus dat ik een 110mm runner velg heb,
zijn hier ombouwsets(oid??) voor, of moet ik toch een runnerblok gaan kopen

gr, martijn

je moet echt een 110 blok hebben...

maar waarom moet je een "nieuw" blok hebben dan?

je moet echt een 110 blok hebben...

maar waarom moet je een "nieuw" blok hebben dan?

omdat mijn krukas alweer krom is,
kwam hier op hengelo vorig jaar achter, de halfpoulie draait niet mooi recht maar gaat op en neer als je van boven kijkt, dacht eerst dat het aan de stage6 halfpoulie lag, maar met de mhr had hij het ook.
na hengelo nieuwe krukas in het blok laten zetten en toen was het weer prima.
maar laatst wou ik hem weer eens aantrappen en toen bleek dat hij weer niet meer recht loopt. lijkt mij niet dat dit normaal is en dat m'n blok er beter door gaat lopen.
hieruit concludeer ik dat er iets grandioos mis is met mijn carter,
of is hier iets anders aan de hand? (verkeerde snaar die m'n as kromtrekt oid??)

gr, martijn

hallo,
is iedere sproeier hetzelfde 5mm

ohhh ja ik heb nog een vraag als ik mijn kinpper lichten aan zet dan knipperen ze niet maar branden ze gewoon weet iemand wat dat kan zijn??
alvast bedank9||6

Last edited:
ik heb mijn aprilia sr uitelkaar gehaald en nu heb ik hem in elkaar staan en wil hem starte maar nu werkt mijn elec starter niet meer.
je hoort de relay klikken maar men starter gat niet.
hoe zou dit komen?

mvg kevin

hallo,
is iedere sproeier hetzelfde 5mm

ohhh ja ik heb nog een vraag als ik mijn kinpper lichten aan zet dan knipperen ze niet maar branden ze gewoon weet iemand wat dat kan zijn??
alvast bedank9||6

nee , je hebt Dell'orto 5mm , 6mm , maar ook bing klein , grot , Mikuni lang en kort , Keihin klein en groot etc. etc. zoveel merken..

het ligt een je merk en vooral type carburateur wat voor sproeier erin moet.

verder zou ik met 90 ofzo beginnen.

als de knipperlichten niet knipperen maar branden is er een lampje bij die niet klopt oid.

Hallo ik heb een beta met mhr speed hpi 06 etc.. heb m nu net een weekje starte in het begin toen ik m had perfect 1x kicken lopen hij begon het steeds wat moeilijker te doen.Gister reed ik een tijdje rond en zetten hem uit (trekte killswitch er af) daarna 10sec later wou ik m weer starten maar deed het niet toen ben ik thuis gaan kijken 1hij vonkt gewoon 2krijgt gewoon benzine 3compressie is redelijk maar ik geloof wel wat minder (owja toen ik naar huis toe liep zag ik ook dat mijn gaskabel kapot was) ik ben radeloos help me aub denk zelf aan valse lucht? (meschien plaats ik deze vraag verkeerd ofzo want dit is namelijk de eerste vraag dat ik stel)

ik krijg binnen kort mijn yasuni r binnen en die wil ik met hitte bestendige blanke lak gaan in spuiten maar dan moet ik hem ook eerst scheuren welke korrel heb ik daar voor nodig en kan je hitte bestendige blanke lak tot 650 g gewoon bij een doe het zelf zaak halen of moet je die echt apart bestellen.
alvast bedankt

Ik heb een vraagje over me 2005 BWS Spy,

Wat is de standaard carberateur die er onder ligt?
Kan dat heel toevallig een PHBN 12 Del'Ortho zijn???? Of weet iemand toevallig welke dat wel is?
Ook heb ik in mij PBHN 12 een 80 sproeier zitten maar nog steeds smoort hij, wij denken dat hij te weinig benzine krijgt, grotere sproeier??? Of is er iets anders wat het kan zijn????

Mijn scoot krijgt te weinig benzine(bougie wit+gestotter met volgas), maar ik heb nu al sproeier 152 d'rin zitten...
Is dit normaal of zou hij mogelijk ergens valse lucht trekken? Want ik heb weleens gelezen dat diverse max tuned speeds al rond sproeier 150 zitten...
De vl-14 blokkeert de boostpoort toch, als je er geen ophoogplaat onder monteert toch? Of maakt dit zo goed als niets uit? Anders kan ik deze even testen...

Setup:
Hebo Revolution untuned
Roost pijpje
28mm Keihin (mét serienr.)+XSH filter
Stnd membraam (heb ook een vl-14 ligge, nóg niet getest)
MHR 2000 vario
Stage 6 koppeling
MHR koppelingshuis
MHR 13/44 vertanding
Stnd ontsteking (Selettra moet nog gemonteerd worden)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back