Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

van de uitlaat?
die uitlaat is gewoon nieuw.
en er staat oof geen echt foto bij maar gewoon een plaatje.

Ow ok, ik dacht dat je hem al thuis had;
Als er staat dat hij voor minarelli horizontaal is en jouw scooter is ook een minarelli horizontaal past het.

Voor de zekerheid kan je de artikel nummer hier zetten en dan weet je het zeker :)
Als er 902 in staat is het goed normaal :)

Heb het gevoel dat ie dus vacuum blijft zuigen ipv dat ie stopt als je de motor uit zet
heb je de vacuum slang van het spruitstuk af dan zuigt ie dus geen benzine aan
Probleem opgelost ,maar nu het volgende
Hij lekt benzine uit de carb
Hem al 3 x schoongemaakt en alles gecheckt
Blijft geen benine lekken als je de benzine slang van carb haalt maar toch is met tank leeg.
Lijkt net of ie me luchtfilter vol pompt
Kan het vlotterbakje stuk zijn?
Maak er zo wel foto,s van
het lijkt dus tussen de aansluiting van carb en luchtfilter weg te komen
ABCD0011.jpg

ABCD0013.jpg

wat is dit voor nutteloos antwoord? IK ben niet diegene die duizenden rollers heeft liggen om uit te proberen. voortaan niet reageren of met iets nuttigs komen+ralf+
Dat is een heel nuttig antwoord hoor, is namelijk de enige manier om erachter te komen wat je nodig hebt.

Ja naja.
sommige hebben genoeg ervaring om ongeveer te vertellen wat voor rollers ik nodig heb. en om het nou te "proberen" oke. ik vind het niet erg.
maar dan moet ik de rolletjes wel terug kunnen brengen. wat niet zo is.

dus om nou met een berg rolletjes achter te blijven is ook niet echt wat ik wil.:?

dus tja. als iemand hier enig idee heeft wat voor rolletjes erin moeten, en of het verstandig is om een malossi gele drukveer te monteren + omega silver trekveren. Bij voorbaat dank.

ja oke. maar ik moet alles nog aanschaffen. ik wil namelijk gelijk het goede kopen:D
Ik weet dat je voor (semi)-opgevoerde setups wel een gele drukveer nodig hebt. mischien wel rood.
Qua trekveren word het omega silver. mij is verteld dat deze je een stukkie harder op laten trekken.
ik moet eigenlijk alleen nog weten wat voor rollers erin moeten.

Ja uhm omega zou ik niet aan beginnen, gewoon malossi afstelspullen zou ik halen.

en je kunt niet in 1 keer alles goed kopen. het ligt aan wat voor vario/koppeling/poulies, type blok, cilinder uitlaat enz enz enz hebt.

Maar dit: Qua trekveren word het omega silver. mij is verteld dat deze je een stukkie harder op laten trekken.

slaat kant noch wal ;)

Ik had omega zilveren trekveren in mijn scooter gezet. Na 2 km waren deze helemaal naar de klote (nog slapper dan standaard geworden). Idd maar gewoon malossi-spul halen.

ja oke. maar ik moet alles nog aanschaffen. ik wil namelijk gelijk het goede kopen:D
Ik weet dat je voor (semi)-opgevoerde setups wel een gele drukveer nodig hebt. mischien wel rood.
Qua trekveren word het omega silver. mij is verteld dat deze je een stukkie harder op laten trekken.
ik moet eigenlijk alleen nog weten wat voor rollers erin moeten.

Trekveren doen je niet harder optrekken.
Trekveren bepalen op welk toerental je koppeling aangrijpt.
Vaak is het zo dat bij snelle setups erg harde/strakke trekveren gemonteerd worden zodat het op een later toerental pas aangrijpt.

zit dus met benzine lekage wat niet over wil gaan
Zit een nieuwe schroef onder in vlotterbak
vlotter kamer 3/4 x open gehad en gecheckt
alles schoon'
slangen goed
Wie heeft een oplossing voor me Do 17,5

hallo,
ik heb weer een vraag ik heb een gianelli extra chroom gezien helemaal compleet voor €75
is de gianelli chroom een goede uitlaat of zeggen jullie doe en wat geld bij en koop een yasuni r
(ik moet iedere dag 22 km of soms nog meer rijden en de uitlaat moet dus wel heel lang mee)
alvast bedankt

Status
Not open for further replies.
Back