Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ja alleen dat starten doet ie nu amper
Met maat groter wel goed,maar dan ontzettend inhouden als hem start iedere keer de eerste 100 m ook al is ie warm
Maar 1 maat kleiner is moeilijk starten ,maar wel normaal rijden daarna

Heb er een choke van de gurtner 12 mm carb opgezet deze is vorige maand nog getest door de dealer en goed bevonden
en zo te zien is me sproeier goed
DSC01210.jpg

Last edited:
klopt middenstuk is donkerbruin
Zal even een test doen met het echte standaart filter
De andere zuigt misch teveel lucht aan
en er zat ineen een hittegraad 6 in
Denk dat dat te laag is voor de sf2 lc

Ik ben de Puch Typhoon van een vriendin van me aan het nakijken en toen ik de scooter heen en weer duwde toen hij op de standaard stond kon de scooter ten opzichte van het blok een heel stuk heen en weer.
Ik heb nu het subframe losgehaald en de rubbers die daar inzitten zijn heel erg zacht. Zo zacht dat als ik er een bout in doe, ik deze heel gemakelijk heen en weer kan bewegen. De rubbers zijn verder niet ruim en zitten vast in het subframe.
Is dit normaal bij een Typhoon?

Hee allemaal. ik ben van plan om binnekort een stage6 pro replica te bestellen.
maar welke rollers heb ik nodig voor mijn scooter? het is een aerox. helemaal standaard.
ook wou ik weten of het verstandig zou zijn om een gele malossi drukveer erin te zetten en ook de trekveertjes te vervangen door omega silver?

Alvast bedankt.

Hee allemaal. ik ben van plan om binnekort een stage6 pro replica te bestellen.
maar welke rollers heb ik nodig voor mijn scooter? het is een aerox. helemaal standaard.
ook wou ik weten of het verstandig zou zijn om een gele malossi drukveer erin te zetten en ook de trekveertjes te vervangen door omega silver?

Alvast bedankt.

proberen.

ik heb ook een vraagje en dat is:
welke uitlaat is goed voor een aerox
ik heb de vario ring er ook nog niet uitgehaald
ik wil rond de 80/85
welke uitlaat zal dan goed zijn?
Groet Arjan

zal die dan al rond de 80 lopen ik zat te denken aan een yasuni z is toch ook goed?

Yasuni Z is meer een vervanging van de originele uitlaat.
Veel prestatiewinst zal je er niet door krijgen.

Yasuni R, varioring eruit zal zeker leuk rijden en 80 moet die ook wel halen,
mits jij alles goed afsteld

hey mensen.

ik heb een vraag loopt een yasuni c16 goed op een ori 50 cc cilinder.
van een aprilia sr min horizontaal.
alvast bedankt

C16 is te hoogtoerig voor een originele 50cc cilinder, zoals hierboven ook al staat... Yasuni R / Bidalot s2 / polini for race zijn zowat de beste uitlaten voor originele cilinder en laagtoerige 70cc's.

Grtz

Ik ben de Puch Typhoon van een vriendin van me aan het nakijken en toen ik de scooter heen en weer duwde toen hij op de standaard stond kon de scooter ten opzichte van het blok een heel stuk heen en weer.
Ik heb nu het subframe losgehaald en de rubbers die daar inzitten zijn heel erg zacht. Zo zacht dat als ik er een bout in doe, ik deze heel gemakelijk heen en weer kan bewegen. De rubbers zijn verder niet ruim en zitten vast in het subframe.
Is dit normaal bij een Typhoon?

nee niet normaal gwn andere rubbers en klaar

Probleem opgelost ,maar nu het volgende
Hij lekt benzine uit de carb
Hem al 3 x schoongemaakt en alles gecheckt
Blijft geen benine lekken als je de benzine slang van carb haalt maar toch is met tank leeg.
Lijkt net of ie me luchtfilter vol pompt
Kan het vlotterbakje stuk zijn?
Maak er zo wel foto,s van
het lijkt dus tussen de aansluiting van carb en luchtfilter weg te komen
ABCD0011.jpg

ABCD0013.jpg

Last edited:
hallo,

ik heb een yasuni r gevonden en nu is mijn vraag past dij uitlaat ook op mijn aprilia sr uit 1998 met een min horizontaal blok.
bij de uitlaat staat dat hij voor een min horizontaal is.
maar ik wil het even seker weten.
alvast bedankt

Status
Not open for further replies.
Back