Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Heb hier:

Roze top 70
C16
21mm
orrigineel luchtfilter met prop eruit en malossi element
ngk8r(weet dat die 1 of 2 hoger moet maar denk niet dat het daar aan licht had ff niks anders liggen)

Hij stottert nu als een gek als ik het gas open trek en komt dus ook niet vooruit omdat hij niet boven de 2000 toeren komt

Heb er nu sproeier 100 in
mij lijkt dit redelijk in de richting?, toch?

EDIT: luchtschroef 1,5 slag open en gasnaald in middenste standje.
 
Heb hier:

Roze top 70
C16
21mm
orrigineel luchtfilter met prop eruit en malossi element
ngk8r(weet dat die 1 of 2 hoger moet maar denk niet dat het daar aan licht had ff niks anders liggen)

Hij stottert nu als een gek als ik het gas open trek en komt dus ook niet vooruit omdat hij niet boven de 2000 toeren komt

Heb er nu sproeier 100 in
mij lijkt dit redelijk in de richting?, toch?

EDIT: luchtschroef 1,5 slag open en gasnaald in middenste standje.

Klinkt gewoon als een te grote sproeier, ik rijd met een roze top, shot, 21mm BE, ngk9 nogwat, en een power filter met sproeier 98.
Met een origineel filter zit je rond de 85 - 90 denk ik.
 
Ik heb ong sinds een maand een nieuwe band en nu is die al zacht
Voor de vakantie nog opgepompt naar 2.3 bar.
Na de vakantie (2 week) met af en toe een keer rijden en die weer zacht.
Waar kan dit aan liggen?

En nog een vraag:
Kan ik of dealer bij een aerox velg er een nieuw ventiel in zetten zonder dat ik de band er af hoef te halen?
 
Ik heb ong sinds een maand een nieuwe band en nu is die al zacht
Voor de vakantie nog opgepompt naar 2.3 bar.
Na de vakantie (2 week) met af en toe een keer rijden en die weer zacht.
Waar kan dit aan liggen?

En nog een vraag:
Kan ik of dealer bij een aerox velg er een nieuw ventiel in zetten zonder dat ik de band er af hoef te halen?

Kan zoveel oorzaken hebben.
Ga eens terug naar de bandenzaak/dealer of kijk zelf eens.

- Is het ventiel vervangen?
- Lekt hij aan het ventiel?
- Zit er eens nagel of schroef in?
- Lekt hij langs de rand?

Voor alles is een snelle en simpele oplossing.
Een nieuw ventiel kan enkel gemonteerd worden door de band te demonteren.
Je moet hem van binnen naar buiten trekken namelijk.
Bandje de- en monteren, nieuw ventiel erin kan op 5 minuten.

Grtz hans
 
Ventiel is niet vervangen
Band is nieuw en nog helemaal niets geen spijkers of nagels er in
en ik weet niet waar die lekt.
Ik weet ook niet hoe ik dat kan controleren waar die lekt?
Maar als de band er af moet dan is dat nog wel een klusje
ik breng altijd alleen de band weg
Scheelt weer in montage kosten en dan weet ik dat goed gebeurd.
 
Ventiel is niet vervangen
Band is nieuw en nog helemaal niets geen spijkers of nagels er in
en ik weet niet waar die lekt.
Ik weet ook niet hoe ik dat kan controleren waar die lekt?
Maar als de band er af moet dan is dat nog wel een klusje
ik breng altijd alleen de band weg
Scheelt weer in montage kosten en dan weet ik dat goed gebeurd.

Gewoon met water controleren, als er "belletjes" komen lekt hij.
Ventiel idem dito.

Band even op en af is toch niet zoveel werk voor iemand die dat kan... is echt op 10 min. gebeurd.
 
Het sleutelwerk zelf steld niets voor
Maar ik heb alleen in de avond tijd
dus dan brengt mijn moeder vaak de dag er na die band weg
en dan moet ie weer opgehaald worden dus is het vaak nog een dag....
 
hey mensen.

mischien super dom maar ik weet niet wa voor een blok ik onder mijn sr heb ik dacht eerst een min horzontaal.
maar nu weet ik heb niet meer.
ik heb een aprilia sr stealth bouw jaar weet ik niet precies er staat op het bewijs dat hij uit 2005 komt maar bij andere opmerkingen staat dat hij al eerder is ingevoert.
ik weet het niet meer iemand een idee
 
ik heb net nieuwe cilinder en uitlaat op men booster,

nu als ik vetrekt trekt hij heel traag tot 10/15 km/u , en daarna trekt hij ineens goed door.

wat moet ik veranderen?
rolletjes, trekveertjes sproeier??

er zit nu sproeiermaat 85 in met een malossi 50cc cilinder en een leovinci ZX uitlaat
 
over het algemeen wat lichtere rollen en wat strakkere trekveertjes. (eventueel strakker drukveertje, ligt n beetje aan wat voor cilinder en uitlaat)

sproeier moet meestal wat groter, maar dat ligt ook aan wat voor cil en uitlaat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top